Aktualizacja: 06.09.2016 14:49 Publikacja: 06.09.2016 14:40
5 zdjęć
ZobaczFoto: Materiały prasowe
Nest Bank jest marką handlową FM Banku PBP, działającego dotychczas na rynku pod dwiema markami: Bank Smart i BIZ Bank. Z końcem października dotychczasowe marki handlowe, podobnie jak nazwa FM Bank PBP, zostaną zastąpione jednolitą marką handlową i nazwą Nest Bank.
W tym momencie bank ma 52 placówki własne i ponad 40 uruchomionych w ramach franczyzy, którą chce rozwijać głównie w mniejszych miastach. - Tygodniowo otwieramy 2 placówki franczyzowe, do końca roku będziemy ich mieli dwa razy tyle, czyli 80, plus 53 placówki własne. W ciągu półtora roku powinniśmy otworzyć 300 placówek franczyzowych" – zapowiada Bartosz Chytła, wiceprezes banku.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Koniec pewnej epoki. W sobotę na corocznym spotkaniu akcjonariuszy Berkshire Hathaway dotychczasowy prezes i głó...
Kontrolowany przez Warrena Buffetta wehikuł finansowy Berkshire Hathaway Inc. opublikował w sobotę wyniki za pie...
26 proc. ocenia ją pozytywnie, a 28 proc. negatywnie. Tylko co piąty deklaruje, że w ostatnich trzech miesiącach...
Norweski narodowy fundusz emerytalny Statens pensjonsfond, nazywany potocznie funduszem naftowym ze względu na g...
Fundusze zdefiniowanej daty PPK w miarę swoich możliwości stabilizowały sytuację na warszawskim rynku, w czasie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas