Uwolnione rynki energii i gazu to okazja dla firm

Uwolnione rynki energii i gazu to okazja dla firm, aby zmienić strategię. Zdecydowały się na to Multimedia.

Aktualizacja: 21.04.2016 07:04 Publikacja: 20.04.2016 21:00

Uwolnione rynki energii i gazu to okazja dla firm

Foto: Bloomberg

Potwierdziły się informacje „Rzeczpospolitej". W marcu napisaliśmy, że Multimedia Polska, jedna z trzech największych sieci telewizji kablowej w kraju, wyjdzie z ogólnopolską ofertą energii elektrycznej i gazu. W środę strategię operatora zakładającą sprzedaż dodatkowych usług abonamentowych tam, gdzie nie ma on infrastruktury kablowej, przedstawił prezes Andrzej Rogowski.

Kablówka zaczęła sprzedaż gazu już w tym miesiącu. – Pilotaż, który przeprowadziliśmy, pokazuje, że sprzedaż gazu może być naszym czarnym koniem – mówi Rogowski.

Pozostało 88% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Energetyka
Energetyka trafia w ręce PSL, zaś były prezes URE może doradzać premierowi
Energetyka
Przyszły rząd odkrywa karty w energetyce
Energetyka
Dziennikarz „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” najlepszym dziennikarzem w branży energetycznej
Energetyka
Niemieckie domy czeka rewolucja. Rząd w Berlinie decyduje się na radykalny zakaz
Energetyka
Famur o próbie wrogiego przejęcia: Rosyjska firma skazana na straty, kazachska nie