Czy Lumi oświeci Warszawę

PGE Centrum tworzy nową markę, by podebrać stołecznych klientów innogy Polska.

Publikacja: 16.04.2018 21:00

Czy Lumi oświeci Warszawę

Foto: 123rf.com

– Nie ujawniamy założeń sprzedażowych, ale mamy ambitne cele – zapewnia Piotr Nastaj, prezes spółki PGE Centrum, należącej do największej grupy energetycznej, która warszawiaków chce pozyskiwać pod nową marką Lumi.

Stawką jest pewna część z 950-tys. rynku stołecznych gospodarstw domowych. Gros z nich kupuje dziś prąd od innogy Polska (dawniej RWE) z tej samej niemieckiej grupy, która zarządza stołeczną siecią.

Pozostało 90% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Setki tysięcy Rosjan wyjadą na majówkę. Gdzie będzie ich najwięcej
Biznes
Giganci łączą siły. Kto wygra wyścig do recyclingu butelek i przejmie miliardy kaucji?
Biznes
Borys Budka o Orlenie: Stajnia Augiasza to nic. Facet wydawał na botoks
Biznes
Najgorzej od pięciu lat. Start-upy mają problem
Biznes
Bruksela zmniejszy rosnącą górę europejskich śmieci. PE przyjął rozporządzenie