Reklama

Polskie firmy coraz bardziej rodzinne

Lata ciężkiej pracy, rozwoju oraz zdobywania pozycji na rynku sprawiły, że wiele z tych podmiotów to liderzy swoich branż o ugruntowanej i bezpiecznej pozycji. Przed nimi jednak pojawiają się nowe wyzwania.

Aktualizacja: 15.01.2018 20:20 Publikacja: 15.01.2018 20:00

Jakie znaczenie dla rozwoju polskiej gospodarki mają firmy rodzinne? Jakie zagrożenia oraz jakie szanse przed nimi? Z czym będą w najbliższych latach borykać się ich założyciele?

Odpowiedzi na te pytania szukali eksperci biorący udział w debacie pt. „Znaczenie firm rodzinnych dla rozwoju polskiej gospodarki. Wartości wnoszone przez rodzinny biznes – dylematy dotyczące wzrostu firm oraz podstawowe zagrożenia", zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą".

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama