W poszukiwaniu przyszłych liderów

Procter & Gamble rzuca wyzwanie studentom z całego świata. W konkursie P&G CEO CHALLENGE młodzi przyszli liderzy będą mogli zmierzyć się z kompleksowym zadaniem biznesowym.

Publikacja: 13.10.2017 09:10

W poszukiwaniu przyszłych liderów

Organizowany przez P&G konkurs wchodzi w nowy etap – globalny. Inicjatywa, która w Polsce odbywa się już trzeci raz, w tym roku obejmie łącznie 36 krajów. Najlepsi studenci z najlepszych uczelni będą mieli za zadanie opracować strategię wprowadzenia na światowy rynek nowego produktu z linii head&shoulders. Jest o co walczyć. Na zwycięzców czeka szansa na zrobienie kariery w wielkiej międzynarodowej firmie.

 

- Program pozwala nam spotkać się z najlepszymi kandydatami i jeżeli to możliwe, zaoferować im pracę w P&G.  Udział w programie to nie tylko rywalizacja z równie utalentowanymi rówieśnikami - to także możliwość poznania pracy w naszej firmie „od kuchni”. Jesteśmy przekonani, że wiele osób dostrzeże możliwości, jakie ten program oferuje i potraktuje go jako inspirację do przemyśleń na temat kierunku swojego rozwoju – wyjaśnia Aleksandra Petryga, HR Manager P&G w Polsce.

 

- Konkurs wyróżnia to, że mniej stawia na wiedzę akademicką, a bardziej na umiejętności praktyczne, odpowiednią analizę danych i przede wszystkim kreatywne podejście do zadania. Udział w projekcie pozwolił mi poznać uczestników z całej Europy, a także wymienić ciekawe doświadczenia m.in. z zakresu ekonomii, finansów czy marketingu. Dodatkowo zyskałem możliwość odbycia letnich praktyk w dziale finansowym firmy, co było dla mnie bardzo cennym doświadczeniem – dodaje Artur Sarata, reprezentant Polski  w europejskim finale poprzedniej edycji konkursu.

 

P&G CEO CHALLENGE to wieloetapowy konkurs. W pierwszym etapie polscy uczestnicy będą mieli za zadanie odpowiedzieć na pytania dotyczące studium przypadku, udostępnionego na platformie www.pgceochallenge.eu, kiedy to staną w szranki ze swoimi rówieśnikami z innych krajów Europy Centralnej. Najlepsi spotkają się dniach 22-23 lutego 2018, w Warszawie. Nagrodą będzie przepustka na finał europejski, który odbędzie się w kwietniu 2018 r. w Rzymie. Po Europie czas na świat. Finał konkursu odbędzie się w Panamie, gdzie spotkają się najlepsi ze wszystkich regionalnych konkursów.

 

Na tym jednak nie koniec wojaży. Zwycięzcy zyskają dodatkowo możliwość uczestnictwa w wyjątkowej, międzynarodowej konferencji ”P&G 2018 Signal” w Cincinnati, podczas której, w gronie liderów i managerów ze świata biznesu, poznają najnowsze trendy kształtujące rynek.

 

Rejestracja uczestników już wystartowała. Wszyscy zainteresowani mogą się zgłaszać za pośrednictwem strony internetowej www.pgceochallenge.eu.

Organizowany przez P&G konkurs wchodzi w nowy etap – globalny. Inicjatywa, która w Polsce odbywa się już trzeci raz, w tym roku obejmie łącznie 36 krajów. Najlepsi studenci z najlepszych uczelni będą mieli za zadanie opracować strategię wprowadzenia na światowy rynek nowego produktu z linii head&shoulders. Jest o co walczyć. Na zwycięzców czeka szansa na zrobienie kariery w wielkiej międzynarodowej firmie.

- Program pozwala nam spotkać się z najlepszymi kandydatami i jeżeli to możliwe, zaoferować im pracę w P&G.  Udział w programie to nie tylko rywalizacja z równie utalentowanymi rówieśnikami - to także możliwość poznania pracy w naszej firmie „od kuchni”. Jesteśmy przekonani, że wiele osób dostrzeże możliwości, jakie ten program oferuje i potraktuje go jako inspirację do przemyśleń na temat kierunku swojego rozwoju – wyjaśnia Aleksandra Petryga, HR Manager P&G w Polsce.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Ekonomia
Witold M. Orłowski: Słodkie kłamstewka
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Ekonomia
Spadkobierca może nic nie dostać
Ekonomia
Jan Cipiur: Sztuczna inteligencja ustali ceny
Ekonomia
Polskie sieci mają już dosyć wojny cenowej między Lidlem i Biedronką
Ekonomia
Pierwsi nowi prezesi spółek mogą pojawić się szybko