Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.09.2017 19:00 Publikacja: 24.09.2017 19:00
Foto: Bloomberg
Aż 95 proc. Polaków zwraca uwagę na konieczność podania danych przy robieniu zakupów lub podejmowaniu innych decyzji w internecie. Co więcej, 83 proc. przynajmniej raz zrezygnowało z usługi po zapoznaniu się z warunkami przetwarzania danych. Te wyniki badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte w maju tego roku pokazują, że polscy konsumenci niechętnie dzielą się swoimi danymi. 46 proc. stara się ograniczyć takie sytuacje do minimum, podobny odsetek nie ufa firmom, które zbierają dane klientów, a 43 proc. niechętnie je przekazuje, nawet jeśli otrzymaliby zniżki lub inne korzyści.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To nie usprawnienie pracy sądów, jak zapewnia Waldemar Żurek, i nie wprowadzenie „sądów na telefon”, jak grzmi o...
Od września wzrosły opłaty za badania techniczne pojazdów. Jak się okazuje, to nie koniec podwyżek dla kierowców...
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek odniósł się do zarzutów dotyczących możliwości manipulacji składami sędz...
Nie na 100, ale na 40 dni do aresztu trafi Wołodymyr Z., Ukrainiec, którego Niemcy podejrzewają o udział w wysad...
Jeśli spadkobiercy nie grozi rychła śmierć i mógłby sporządzić inny testament np. notarialny, to jego testament...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas