Aktualizacja: 08.05.2016 09:31 Publikacja: 08.05.2016 09:20
Foto: 123RF
Niemal każdy z nas spotkał się z natarczywymi telefonami lub mailami z propozycją zawarcia kolejnej umowy na jakąś usługę lub zakup produktu. Często jest to wynikiem dobrowolnego podania danych osobowych, w tym danych kontaktowych. I o ile ich podanie jest zwykle niezbędne, jeżeli konsument chce się związać jakąś umową z przedsiębiorcą, to jednak nie musi się godzić na ich późniejsze wykorzystywanie w innych celach, w szczególności celach marketingowych.
Śmierć bliskiej osoby oznacza m.in. konieczność zajęcia się różnymi formalnościami. Spadkobiercy muszą w pierwsz...
Policjant, który w dniu dyżuru domowego, bez zgody przełożonego idzie oddać honorowo krew i odmawia przez to sta...
Nie ma żadnego orzeczenia międzynarodowych trybunałów, które kwestionowałyby Izbę Odpowiedzialności Zawodowej -...
Zdającego na prawo jazdy nie można oblać za to, że przy ruszaniu z miejsca nie obejrzał się i nie spojrzał przez...
Proces o naruszenie dóbr osobistych zakończył się niekorzystnie dla Lecha Wałęsy. Były prezydent będzie musiał p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas