W tym roku spółka obchodzi 30-lecie działalności. Jak zmienił się rynek deweloperski w ciągu tych trzech dekad?
Piotr Stefaniak, prezes Inpro: Inpro początkowo było firmą budowlaną. Swój pierwszy projekt deweloperski rozpoczęliśmy w 1993 r. Sprzedaż mieszkań w ten inwestycji spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów, co potwierdziło, że nasza decyzja o rozwoju działalności deweloperskie była trafna. Od tego czasu wiele się zmieniło. W ciągu tych trzech dekad mogliśmy obserwować jak dynamicznie zmieniał się rynek deweloperski, zwłaszcza na rynku trójmiejskim. Na pewno rosnąca konkurencja zmusza deweloperów do ciągłego podwyższania jakości swoich projektów, szukania najlepszych lokalizacji i oferowania korzystnych cen.
W 2011 r. weszliście na giełdę. Co dało to spółce?
Staliśmy się bardziej transparentni dla naszych klientów i kontrahentów. Krok ten zdecydowanie podniósł prestiż firmy, a także pozyskaliśmy kapitał, który pozwolił nam m.in. zainwestować w nowe działki i przejąć spółkę Domesta. Przełożyło się to na wzmocnienie pozycji Grupy Inpro w segmencie mieszkań popularnych.