- W hotelu zostaną wdrożone standardy i założenia projektowo-jakościowe charakterystyczne dla międzynarodowej marki Crowne Plaza. Hotel Crowne Plaza Kołobrzeg Resort połączy biznesowe DNA marki z udogodnieniami charakterystycznymi dla hoteli w kurortach - czytamy w komunikacie.
InterContinental Hotels Group (IHG) posiada hotele w ponad stu krajach. Zarządza też programem lojalnościowym IHG Rewards Club. Należąca do IHG Crowne Plaza istnieje od 1983 roku. Pod szyldem marki działa ponad 430 hoteli na całym świecie.
Kołobrzeski hotel, który oferuje 468 apartamentów w systemie condo, będzie trzecim w Polsce obiektem marki Crowne Plaza, ale pierwszym w tym kraju hotelem typu Crowne Plaza Resort.
- Inwestycja doskonale wpisuje się w filozofię brandu, dzięki infrastrukturze zaprojektowanej dla gości biznesowych, pięciogwiazdkowym udogodnieniom i obsłudze Hotel Crowne Plaza Resort Kołobrzeg spełni wymagania współczesnego podróżnika - komentuje cytowany w komunikacie Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Wschodniej i Turcji IHG. - Istotna jest także sama lokalizacja obiektu. Kołobrzeg to polska stolica wypoczynku, ale też atrakcyjne miejsce na organizację konferencji lub innych wydarzeń o charakterze biznesowym poza sezonem. To idealne miejsce dla hotelu marki Crowne Plaza.
Crowne Plaza Kołobrzeg Resort powstaje 200 m od piaszczystej plaży. W obiekcie zaplanowano m.in. basen panoramiczny typu infinity-edge, kryty kompleks basenowy, strefę spa & wellness, bar i kawiarnię widokową i restauracje. Na terenie inwestycji znajdzie się również przestrzeń, w której mogą się odbywać konferencje, bankiety, wystawy.