#RZECZoBIZNESIE: Violetta Hamerska: Święta w hotelu

Od kilku lat obserwuję rosnące zainteresowanie świętami w hotelu – mówi Violetta Hamerska, przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.

Publikacja: 21.12.2016 11:22

 

Już w sierpniu zaczęła się sprzedaż oferty hotelowej na Święta Bożego Narodzenia. - Jest to wyjątkowy rok, nie przypominam sobie, żeby w ostatnich kilkunastu latach święta sprzedawały się z takim wyprzedzeniem – mówiła Hamerska.

- Nasze zachowania nabywcze uległy zmianie. Od kilku lat obserwuję rosnące zainteresowanie świętami w hotelu – dodała.

Hamerska przyznała, że wieczerza wigilijna jest przygotowana w hotelach bardzo elegancko i uroczyście, a rodziny mają swoje stoliki. - Są to rodziny wielopokoleniowe, czyli od malucha do seniora – zaznaczyła.

Gość programu zaznaczyła, że święta w hotelu są drogie. - Patrząc pod względem rynkowym nie jest to tanio – mówiła. - Można sobie wybrać standard hotelu, czy pakiet. Rekomenduję kupowanie jakichkolwiek ofert hotelowych z dużym wyprzedzeniem. Wtedy mamy szansę na dobre rabaty, wybranie dobrego pokoju i na negocjacje – dodała.

Hamerska wyliczyła, że w tym roku otworzono w Polsce ponad 100 nowych hoteli. - Bardzo intensywnie rozwija się rynek hotelowy, co wynika z dużego popytu na usługi hotelowe – oceniła.

- Wiele hoteli się rozbudowuje, coraz więcej marek międzynarodowych wchodzi do Polski – dodała.

Przyznała, że końcówka stycznia to będzie dobry moment, żeby pomyśleć o wyjeździe wielkanocnym, jeśli chcemy go kupić w dobrej cenie. - Boom na te święta to pewnie będzie luty – oceniła.

Hamerska wyjaśniła, że w przyszłym roku na rynku hotelarskim będzie widoczne utrwalanie sytuacji z ostatnich miesięcy. - Nowym zjawiskiem będą marki, które w Europie są obecne i wchodzą pomału do Polski. To są marki, które adresują swoją ofertę do millenialsów, czyli pokolenia, które poszukuje czegoś innego niż sama usługa hotelowa – mówiła.

- To co będzie trendem utrwalającym się to jest to, że nie kupujemy tylko łóżka, czy jedzenia w hotelu, ale szukamy czegoś więcej. To jest turystyka kreatywna – dodała. Zaznaczyła, że zmiany przeszła również kuchnia hotelowa. - W tej chwili to są markowe restauracje otwierane w hotelach. Oferują wysokiej jakości dania w oparciu o produkty lokalne – stwierdziła Hamerska.

Już w sierpniu zaczęła się sprzedaż oferty hotelowej na Święta Bożego Narodzenia. - Jest to wyjątkowy rok, nie przypominam sobie, żeby w ostatnich kilkunastu latach święta sprzedawały się z takim wyprzedzeniem – mówiła Hamerska.

- Nasze zachowania nabywcze uległy zmianie. Od kilku lat obserwuję rosnące zainteresowanie świętami w hotelu – dodała.

Pozostało 83% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Krzysztof Gawkowski: Nikt nie powinien mieć TikToka na urządzeniu służbowym
Biznes
Alphabet wypłaci pierwszą w historii firmy dywidendę
Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje
Biznes
Rośnie znaczenie dobrostanu pracownika