Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Biznes

#RZECZoBIZNESIE: Violetta Hamerska: Święta w hotelu

Od kilku lat obserwuję rosnšce zainteresowanie œwiętami w hotelu – mówi Violetta Hamerska, przewodniczšca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.

 

Już w sierpniu zaczęła się sprzedaż oferty hotelowej na Œwięta Bożego Narodzenia. - Jest to wyjštkowy rok, nie przypominam sobie, żeby w ostatnich kilkunastu latach œwięta sprzedawały się z takim wyprzedzeniem – mówiła Hamerska.

- Nasze zachowania nabywcze uległy zmianie. Od kilku lat obserwuję rosnšce zainteresowanie œwiętami w hotelu – dodała.

Hamerska przyznała, że wieczerza wigilijna jest przygotowana w hotelach bardzo elegancko i uroczyœcie, a rodziny majš swoje stoliki. - Sš to rodziny wielopokoleniowe, czyli od malucha do seniora – zaznaczyła.

Goœć programu zaznaczyła, że œwięta w hotelu sš drogie. - Patrzšc pod względem rynkowym nie jest to tanio – mówiła. - Można sobie wybrać standard hotelu, czy pakiet. Rekomenduję kupowanie jakichkolwiek ofert hotelowych z dużym wyprzedzeniem. Wtedy mamy szansę na dobre rabaty, wybranie dobrego pokoju i na negocjacje – dodała.

Hamerska wyliczyła, że w tym roku otworzono w Polsce ponad 100 nowych hoteli. - Bardzo intensywnie rozwija się rynek hotelowy, co wynika z dużego popytu na usługi hotelowe – oceniła.

- Wiele hoteli się rozbudowuje, coraz więcej marek międzynarodowych wchodzi do Polski – dodała.

Przyznała, że końcówka stycznia to będzie dobry moment, żeby pomyœleć o wyjeŸdzie wielkanocnym, jeœli chcemy go kupić w dobrej cenie. - Boom na te œwięta to pewnie będzie luty – oceniła.

Hamerska wyjaœniła, że w przyszłym roku na rynku hotelarskim będzie widoczne utrwalanie sytuacji z ostatnich miesięcy. - Nowym zjawiskiem będš marki, które w Europie sš obecne i wchodzš pomału do Polski. To sš marki, które adresujš swojš ofertę do millenialsów, czyli pokolenia, które poszukuje czegoœ innego niż sama usługa hotelowa – mówiła.

- To co będzie trendem utrwalajšcym się to jest to, że nie kupujemy tylko łóżka, czy jedzenia w hotelu, ale szukamy czegoœ więcej. To jest turystyka kreatywna – dodała. Zaznaczyła, że zmiany przeszła również kuchnia hotelowa. - W tej chwili to sš markowe restauracje otwierane w hotelach. Oferujš wysokiej jakoœci dania w oparciu o produkty lokalne – stwierdziła Hamerska.

ródło: rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL