Gość programu zaznaczyła, że święta w hotelu są drogie. - Patrząc pod względem rynkowym nie jest to tanio – mówiła. - Można sobie wybrać standard hotelu, czy pakiet. Rekomenduję kupowanie jakichkolwiek ofert hotelowych z dużym wyprzedzeniem. Wtedy mamy szansę na dobre rabaty, wybranie dobrego pokoju i na negocjacje – dodała.
Hamerska wyliczyła, że w tym roku otworzono w Polsce ponad 100 nowych hoteli. - Bardzo intensywnie rozwija się rynek hotelowy, co wynika z dużego popytu na usługi hotelowe – oceniła.
- Wiele hoteli się rozbudowuje, coraz więcej marek międzynarodowych wchodzi do Polski – dodała.
Przyznała, że końcówka stycznia to będzie dobry moment, żeby pomyśleć o wyjeździe wielkanocnym, jeśli chcemy go kupić w dobrej cenie. - Boom na te święta to pewnie będzie luty – oceniła.
Hamerska wyjaśniła, że w przyszłym roku na rynku hotelarskim będzie widoczne utrwalanie sytuacji z ostatnich miesięcy. - Nowym zjawiskiem będą marki, które w Europie są obecne i wchodzą pomału do Polski. To są marki, które adresują swoją ofertę do millenialsów, czyli pokolenia, które poszukuje czegoś innego niż sama usługa hotelowa – mówiła.
- To co będzie trendem utrwalającym się to jest to, że nie kupujemy tylko łóżka, czy jedzenia w hotelu, ale szukamy czegoś więcej. To jest turystyka kreatywna – dodała. Zaznaczyła, że zmiany przeszła również kuchnia hotelowa. - W tej chwili to są markowe restauracje otwierane w hotelach. Oferują wysokiej jakości dania w oparciu o produkty lokalne – stwierdziła Hamerska.