Operator telefonii komórkowej będzie dystrybuować innowacyjne rozwiązania młodej spółki w swoich salonach na terenie całej Polski.
Partnerstwo jest owocem programu akceleracyjnego Orange FAB, w którym Oort zwyciężył, prezentując właśnie gamę inteligentnych produktów z kategorii smart home (inteligentny dom).
– Rozpoczęcie komercyjnej współpracy jest dowodem na to, że nasz unikalny koncept w ramach, którego użytkownik zarządza różnymi urządzeniami w domu za pośrednictwem swojego smartfona, ma szansę sprawdzić się w dużej skali – mówi Radek Tadajewski, prezes Oort.
Pierwszym wspólnym krokiem startupu i operatora jest startująca w piątek ogólnopolska akcja, w ramach której animatorzy zapoznają klientów z inteligentnymi produktami znajdującymi się obecnie w portfolio Orange. Trzydniowe wydarzenie odbywa się w 21 lokalizacjach (m.in. Warszawa, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Toruń), w których odwiedzający mogą zobaczyć m.in. Oort SmartLed - inteligentną żarówkę. – Pozwala ona zarządzać światłem przez smartfona. Jest to jedna z najjaśniejszych żarówek na rynku o dwukrotnie dłuższej żywotności niż standardowy LED. W zależności od użytkowania może działać nawet 30 lat – tłumaczy Tadajewski.
Użytkownik może włączyć 1 z 16 mln kolorów.