– Oficjalnie uruchomiliśmy w środę własny sklep internetowy, w którym można zakupić urządzenie Braster wraz z abonamentem – mówi Marcin Halicki, prezes Brastera. – W kolejnych tygodniach planujemy uruchomienie sprzedaży w sieciach aptecznych. Pierwszą z nich będzie Dr Zdrowie – dodaje. Zaznacza, że w przypadku polskiego rynku własny sklep internetowy oraz sieci apteczne będą stanowiły główne kanały dystrybucji.
Urządzenie będzie sprzedawane w trzech wariantach cenowych. Pierwsza opcja zakłada brak opłaty początkowej i 45 zł miesięcznego abonamentu przez 24 miesiące. Druga przewiduje zapłatę 195 zł opłaty początkowej i 29 zł miesięcznego abonamentu przez 24 miesiące. Trzecia opcja zakłada 891 zł jednorazowej opłaty za urządzenie i dostęp do usługi przez 24 miesiące.
Braster nawiązał również współpracę z Nationale Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. Ubezpieczyciel będzie oferował innowacyjne urządzenie swoim klientkom, w ramach specjalnej oferty. W ciągu dwóch tygodni kupi za prawie 100 tys. zł 110 urządzeń wraz z abonamentem ważnym 24 miesiące.
– Zależy nam na współpracy z firmami, które aktywnie działają w zakresie opieki zdrowotnej. Ubezpieczyciele wiedzą, że inwestowanie w profilaktykę w długim terminie jest najtańsze. Chcemy przećwiczyć z Nationale Nederlanden współpracę, tak by zarekomendowali nas swojej spółce matce w Holandii i kolejnym spółkom z grupy, działającym w innych krajach – mówi Halicki.
Do końca tego roku spółka ma podać strategię dotyczącą ekspansji zagranicznej. W połowie przyszłego roku urządzenie ma być dostępne w kilku krajach europejskich.