Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Konsumenci szukajš w sieci ulubionych marek

123RF
Rynek odzieżowy jest mocno rozdrobniony, co widać też po preferencjach zakupowych konsumentów.

Z badania IBRiS dla „Rz" wynika, że jeœli chodzi o listę marek odzieżowych, które cenimy najbardziej, to prowadzš takie firmy, jak Adidas, Vistula i Puma. Marki największe pod względem generowanych przychodów czy liczby salonów, jak H&M, Zara, Reserved, Cropp czy Mohito, majš poniżej 10 proc. wskazań.

Jeœli chodzi o listę firm, których produkty konsumenci chcš kupić w nadchodzšcych 12 miesišcach, prowadzš także Adidas, Puma i Vistula.

Sytuacja wyglšda zupełnie inaczej, jeœli przeœledzi się listę sklepów internetowych z odzieżš, które Polacy odwiedzajš najczęœciej według badania Gemius/PBI za maj 2017 r. W takim ujęciu sklepy Pumy i Vistuli majš na tyle mało użytkowników, że nie trafiajš do zestawienia. Adidas ze œcisłej czołówki spada na znacznie dalszš pozycję.

Prowadzi za to H&M z liczbš niemal 1,58 mln użytkowników w maju 2017 r., w tym samym miesišcu rok temu wynik był nieznacznie wyższy. Kolejne pozycje zajmujš aż cztery marki gru...

ródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL