Gość przyznała, że nigdy nie było takiego rozwoju technologicznego, jak mamy w tej chwili. - Technologia jest coraz tańsza i coraz bardziej dostępna – mówiła Wojtczak.
- Rozbija to modele biznesowe, które do tej pory były uznawane za jedyne i niezmienialne. Po raz pierwszy technologia wykorzystuje dwustronną relację. Biznes oferuje swoje produkty i usługi, ale również czerpie z użytkowników. Bierze od nas informację zwrotną, która staje się kawałkiem produktu czy usługi – dodała.
Zaznaczyła, że biznes już nie będzie jak kiedyś, będzie trudniejszy. - Będziemy żyli w czasach permanentnych turbulencji. Nie będzie kryzysów i dobrych czasów – prognozowała.
Oceniła, że to jest ogromne wyzwanie dla menadżerów, jak sobie poradzą w nowym świecie. - Kiedyś były długoterminowe plany strategiczna, w tej chwili każda rozsądna firma weryfikuje takie plany przynajmniej co pół roku. Pojawienie się nowej technologii może wywrócić strategie biznesowe – tłumaczyła.