Poczta Polska testuje startupy

Państwowy operator sięga po nowatorskie technologie rozwijane przez młode polskie firmy. Dzięki nim ma znaleźć nowe źródła przychodów, obniżyć koszty i przyciągnąć młode pokolenie klientów.

Aktualizacja: 29.05.2017 06:14 Publikacja: 28.05.2017 20:24

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Poczta Polska (PP) jako jedna z pierwszych spółek Skarbu Państwa mocno zaangażowała się we wsparcie startupów. Wspólnie z funduszem HardGamma Ventures właśnie wybrała grupę spółek, które mogą połączyć swój kreatywny potencjał z infrastrukturą i zasobami państwowego giganta – ustaliła „Rzeczpospolita". Startupy mają teraz trzy miesiące, by przekonać do siebie operatora.

Otwarcie na młodych

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Biznes
Cyfrowa rewolucja w samorządach
Biznes
Finansowanie obronności z UE (na razie) niewypałem
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem