Od marca Bytom mocno obniżył ceny. – To strategiczny ruch wynikający z planowanego zwiększenia skali działalności firmy. Niższe ceny to więcej miejsca na rynku i możliwość dotarcia do większego grona klientów – tłumaczy Michał Wójcik, prezes Bytomia.

Firma chce na koniec 2018 r. zwiększyć sieć do 15 tys. mkw. i 120 sklepów z obecnych 10,3 tys. mkw. i 97 sklepów. Obniżka cen nie oznacza jednak pogorszenia jakości. – Pierwsze doświadczenia pokazują, że to możliwe. Prowadzimy renegocjacje i zmianę rynku zakupów kolekcji – dodaje Wójcik.

W ciągu czterech lat planuje podwoić sprzedaż detaliczną, czyli po 2018 r. może ona sięgnąć 250 mln zł w porównaniu ze 123 mln zł w 2015 r. – Celem jest rozwinięcie i dostosowanie marki Bytom do możliwości polskiego konsumenta w segmencie między wielkopowierzchniowymi sklepami z uniwersalną modą a drogimi butikami z polską i zagraniczną ofertą – zaznacza Wójcik.

Czytaj więcej w „Parkiecie"