Cyfrowa transformacja zmienia polskie firmy

Przedsiębiorcy coraz chętniej sięgają po technologię, by zwiększać zaangażowanie pracowników, produktywność i optymalizować działalność.

Publikacja: 29.03.2018 21:00

Cyfrowa transformacja zmienia polskie firmy

Foto: Adobe Stock

Systemy na bieżąco monitorujące stan zatowarowania placówek handlowych, wagi umieszczone w półkach, analizujące rotację towaru, aplikacje pozwalające handlowcom składać zamówienia, systemy wirtualne do ustalania ekspozycji produktów, kamery śledzące klientów, spersonalizowane oferty wysyłane na smartfon, inteligentne koszyki czy wskazywanie towaru w sklepie poprzez system diod LED – to tylko część technologii, które mogą zmienić handel detaliczny. Projekt takiego sklepu przyszłości, rozwijanego razem z polskimi partnerami technologicznymi, m.in. Synerise czy Strategix, we wtorek zaprezentował Microsoft. A to tylko jeden z przykładów możliwości, po jakie firmy z różnych branż mogą sięgnąć dzięki transformacji cyfrowej.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Setki tysięcy Rosjan wyjadą na majówkę. Gdzie będzie ich najwięcej
Biznes
Giganci łączą siły. Kto wygra wyścig do recyclingu butelek i przejmie miliardy kaucji?
Biznes
Borys Budka o Orlenie: Stajnia Augiasza to nic. Facet wydawał na botoks
Biznes
Najgorzej od pięciu lat. Start-upy mają problem
Biznes
Bruksela zmniejszy rosnącą górę europejskich śmieci. PE przyjął rozporządzenie