PARP we wsparciu dla firm stawia na wiedzę, kontakty i doradztwo

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości chce nie tylko finansować dotacjami inwestycje firm, ale też pełnić rolę centrum doradztwa, inspiracji i informacji.

Publikacja: 27.02.2018 20:00

PARP we wsparciu dla firm stawia na wiedzę, kontakty i doradztwo

Foto: Bloomberg

W tym celu Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) powołała do życia centrum rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, na czele którego stanął Michał Polański, dyrektor departamentu wsparcia przedsiębiorczości w PARP.

– Powołanie centrum oznacza wprowadzenie w życie nowej koncepcji funkcjonowania Agencji. Już nie tylko jako instytucji programującej i dystrybuującej fundusze europejskie dla przedsiębiorstw, ale także jako centrum kompetencyjnego – tłumaczy Jadwiga Emilewicz, minister przedsiębiorczości i technologii.

Pozostało 85% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Deloitte obserwuje dużą niepewność w branży chemicznej
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biznes
Donald Tusk powoła rzecznika małych i średnich firm. Nieoficjalnie: Kandydatem Artur Dziambor
Biznes
Rekordowe straty Poczty Polskiej. Sytuacja jest coraz gorsza, prezes pisze list
Biznes
Nadchodzi koniec Ciechu. Grupa Sebastiana Kulczyka zmieni nazwę
Biznes
Czego boją się polscy przedsiębiorcy? Już nie niestabilności politycznej