Serwisy stale szukają nowego miejsca na ekspansję

Media społecznościowe nie chcą się zajmować tylko komunikacją.

Publikacja: 22.01.2018 20:00

Serwisy stale szukają nowego miejsca na ekspansję

Foto: 123RF

Od jakiegoś czasu można zauważyć stopniową zmianę zakresu wykorzystywania serwisów społecznościowych. Z jednej strony są to działania samych prowadzących je spółek, ale z drugiej inwencja przedsiębiorców.

Na przykład LinkedIn nie jest wykorzystywany już tylko przy poszukiwaniu kandydatów do pracy, lecz także jako kanał komunikacji z użytkownikami. Z kolei Facebook jesienią uruchomił platformę handlową.

Pozostało 92% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Setki tysięcy Rosjan wyjadą na majówkę. Gdzie będzie ich najwięcej
Biznes
Giganci łączą siły. Kto wygra wyścig do recyclingu butelek i przejmie miliardy kaucji?
Biznes
Borys Budka o Orlenie: Stajnia Augiasza to nic. Facet wydawał na botoks
Biznes
Najgorzej od pięciu lat. Start-upy mają problem
Biznes
Bruksela zmniejszy rosnącą górę europejskich śmieci. PE przyjął rozporządzenie