Inwestycje w sport dają zyski

Sukcesy polskich skoczków narciarskich oraz piłkarzy pośrednio poprawiają nie tylko wizerunek sponsorujących ich spółek, ale i ich wyniki.

Aktualizacja: 03.01.2018 06:06 Publikacja: 02.01.2018 20:00

Na kombinezonie Kamila Stocha, najlepszego polskiego skoczka narciarskiego, można m.in. znaleźć logo

Na kombinezonie Kamila Stocha, najlepszego polskiego skoczka narciarskiego, można m.in. znaleźć logo Grupy Azoty i Grupy Lotos

Foto: PAP/EPA

Zwycięstwa Kamila Stocha w dwóch pierwszych konkursach Turnieju Czterech Skoczni niewątpliwie zwiększyły rozpoznawalność sponsorów skoków narciarskich w Polsce, ale nie tylko. Grupa Lotos, która jest sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego mówi wprost, że dąży do tego, aby wydatki na sponsoring jak najmocniej przekładały się na jej wyniki.

Chodzi zwłaszcza o segment sprzedaży paliw na posiadanych przez nią stacjach. Następuje to oczywiście w sposób pośredni.

Pozostało 90% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Materiał partnera
XX Jubileuszowy Międzynarodowy Kongres MBA
Biznes
Bruksela zmniejszy rosnącą górę europejskich śmieci. PE przyjął rozporządzenie
Biznes
Niedokończony obraz Gustava Klimta sprzedany za 30 mln euro
Biznes
Ozempic może ograniczyć picie alkoholu i palenie papierosów
Biznes
KGHM rozczarował. Mniej produkuje i sprzedaje