Aktualizacja: 04.05.2016 21:00 Publikacja: 04.05.2016 21:00
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
– Trzeba pamiętać, że zdecydowana większość ataków jest wycelowana w klienta, a nie w dobrze strzeżone i monitorowane systemy banku – podkreśla Magdalena Popik, ekspert ds. komunikacji cyfrowej Raiffeisen Polbanku.
Problem polega na tym, że użytkownicy bankowości elektronicznej nie czytają ostrzeżeń i zaleceń dotyczących bezpieczeństwa.
Sąd Najwyższy w USA nie rozpatrzy apelacji rosyjskiego Sbierbanku o oddalenie pozwu obywateli amerykańskich wobe...
Przed nami jedno z bardziej emocjonujących posiedzeń Rady Polityki Pieniężnej w ostatnim czasie. W prognozach, c...
Citibank, przed wojną Putina jeden z 20 największych pod względem aktywów banków Rosji, kończy działalność w tym...
Chcemy znacznie bardziej „zlokalizować” nasze działania w Polsce, bo widzimy tu popyt. Zatem będą kolejne inwest...
„Za podatkowe aberracje rządu zapłacą rodziny” – zaznacza Fundacja FOR. To odpowiedź ekonomistów na stwierdzenie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas