Oddziały Millennium w mini formacie

Bank Millennium udostępnił swój pierwszy mini oddział bankowy w nowej aranżacji.

Aktualizacja: 15.02.2018 13:38 Publikacja: 15.02.2018 13:19

Foto: ROL

Bank otworzył placówkę w nowej formie w Galerii Krakowskiej. Ma pozwalać klientom na szybką i komfortową relacje z bankiem. W takim mini oddziale będzie można na przykład ekspresowo założyć konto lub wziąć pożyczkę.

— Zgodnie z przyjętą strategią Banku Millennium na lata 2018-2020, jednym z naszych strategicznych celów jest znaczący wzrost akwizycji nowych, aktywnych klientów. W obecnych czasach potencjalni klienci mają coraz mniej czasu na chodzenie do tradycyjnych oddziałów, a swój wolny czas bardzo często spędzają w centrach handlowych. W związku z tym wybieramy miejsca, gdzie klienci lubią przebywać i spędzają dużo czasu. Chcemy być bliżej nich i umożliwić im łatwiejszy dostęp do usług bankowych — mówi Wojciech Rybak, członek zarządu Millennium.

Mimo postępującej cyfryzacji bank ma wciąż dość sporo placówek, choć ich liczba powoli maleje i rynek zastanawia się jaka będzie strategia banku w tym zakresie i czy będzie zamykał więcej placówek stawiając mocniej na bankowość cyfrową (internetową i mobilną). W 2017 r. ich liczba zmniejszyła się o 14, do 355 (koszty fizycznej infrastruktury, czyli głównie koszty najmu zmalały o 16,4 mln zł).

We wdrażanych w Banku Millennium placówkach bankowych Millennium mini, klienci będą mogli realizować transakcje online, a także założyć podstawowe produkty bankowe u doradcy. Mini placówki będą oferować konta osobiste i oszczędnościowe, karty (debetowe i kredytowe), a także produkty kredytowe: kredyt gotówkowy i limit do konta osobistego. Mini placówki Banku Millennium będą oferować usługi bezgotówkowe, jednak większość z nich będzie wyposażona w bankomato-wpłatomat umożliwiając tym samym dokonywanie transakcji gotówkowych bezpośrednio przez klientów.

— Adaptacja profesjonalnej obsługi do nowego, mniejszego, mini formatu, to dopasowanie do stylu życia i bankowania klientów, którzy mimo otwartości na nowe technologie w bankowości, wciąż potrzebują bezpośredniej relacji z doradcą. Liczymy więc, że zwiększenie dostępności oraz zakres oferowanych usług w naszych oddziałach Millennium mini, spotka się z pozytywnym odbiorem wśród obecnych i nowych klientów, a nowy format stanie się na stałe elementem sieci oddziałów naszego banku w galeriach handlowych — dodaje Wojciech Rybak.

Millennium mini wyróżniają się nowoczesnym stylem i praktyczną aranżacją nawiązują do wyglądu nowych oddziałów Banku Millennium. Nowy format ma z jednej strony pozwolić na szybką obsługę, ale też zapewnić maksimum komfortu i dyskrecji w trakcie rozmów i realizacji czynności bankowych.

Na zlecenie Banku Millennium firma IBRiS przeprowadziła badanie Finanse Przyszłości, czyli jak Polacy wyobrażają sobie swój bank w 2018 i 2028 roku. Ponad 40 proc. respondentów skłonnych jest założyć, że w 2028 r. oddziały banków nie znikną, lecz zamienią się w placówki w pełni automatyczne - uważa tak 90 proc. badanych, przy czym ponad 37 proc. nie ma co do tego wątpliwości, że nastąpi pełna automatyzacja. Aż 92 proc. sądzi, że w 2028 roku większość spraw takich jak założenie lokaty czy wzięcie pożyczki będzie można załatwić przy pomocy wirtualnej rzeczywistości bez konieczności wizyty w oddziale (ponad połowa jest tego niemal pewna). Blisko 80 proc. pytanych sądzi, że w 2028 roku będzie brała kredyt lub zakładała lokatę w bankomacie lub za pomocą aplikacji mobilnej.

Bank otworzył placówkę w nowej formie w Galerii Krakowskiej. Ma pozwalać klientom na szybką i komfortową relacje z bankiem. W takim mini oddziale będzie można na przykład ekspresowo założyć konto lub wziąć pożyczkę.

— Zgodnie z przyjętą strategią Banku Millennium na lata 2018-2020, jednym z naszych strategicznych celów jest znaczący wzrost akwizycji nowych, aktywnych klientów. W obecnych czasach potencjalni klienci mają coraz mniej czasu na chodzenie do tradycyjnych oddziałów, a swój wolny czas bardzo często spędzają w centrach handlowych. W związku z tym wybieramy miejsca, gdzie klienci lubią przebywać i spędzają dużo czasu. Chcemy być bliżej nich i umożliwić im łatwiejszy dostęp do usług bankowych — mówi Wojciech Rybak, członek zarządu Millennium.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Banki
Zmiany w zarządzie największego polskiego banku. Nowy wiceprezes PKO
Materiał Partnera
Kredyt Unia to wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO
Banki
Zysk Aliora nieco powyżej oczekiwań
Banki
Strata NBP w 2023 roku poszła w miliardy złotych. Adam Glapiński pod ostrzałem
Banki
Cezary Stypułkowski, prezes mBanku: Marne prawo, żadna sprawiedliwość, upadła moralność