Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Banki

Klienci ING szybciej zapłacš w internecie za zakupy w internecie

Fotolia
ING Bank Œlšski wprowadza pierwszš bankowš bramkę płatniczš w Polsce. To krok konieczny do uruchomienia płatnoœci odroczonych Twisto.

Internetowa bramka płatnicza ING Banku Œlšskiego będzie się nazywać „imoje". Rozwišzanie dedykowane jest sklepom internetowym i ich klientom, którzy dzięki bramce majš szybko i wygodnie zrealizować płatnoœć za zakupy.

Na czym polega ten system?

Bramka płatnicza to ostatni etap procesu zakupowego w sklepie internetowym. Za jej poœrednictwem klient wybiera najwygodniejszš dla siebie metodę płatnoœci za złożone zamówienie dzięki której za jej poœrednictwem klient wybiera najwygodniejszš dla siebie metodę płatnoœci za złożone zamówienie (np. szybki przelew, karta, BLIK). Obecnie głównymi dostawcami płatnoœci ecommerce w Polsce sš PayU, Przelewy24, DotPay oraz TPay. Bramka „imoje" będzie pierwszym rozwišzaniem oferowanym przez bank. Dla wszystkich kupujšcych usługa będzie bezpłatna.

Polsko-holenderski bank startuje już z piloteżem „imoje" na ograniczonej liczbie sklepów internetowych. Prowadzi rozmowy ze sklepami, które będš w nim uczestniczyć. Szerokie wdrożenie usługi, wraz ze startem płatnoœci odroczonych Twisto, planowane jest w II kwartale.

Bramka płatnicza „imoje" jest bezpoœrednio zintegrowana z rachunkiem bankowym w ING, dlatego jest on konieczny do rozpoczęcia współpracy.

Czemu ING uruchamia bramkę?

Wartoœć rynku e-Commerce w Polsce jest obecnie wyceniana na 36 mld zł i szacuje się, że do 2020 roku jego wartoœć wzroœnie dwukrotnie. Aż 14 mln Polaków dokonuje regularnych zakupów w internecie. Bank jest naturalnš stronš transakcji pomiędzy klientem, a sklepem. ING Bank Œlšski wyjaœnia, że właœnie dlatego zdecydował się na zagospodarowanie tego dynamicznie rozwijajšcego się segmentu rynku i zbudowanie własnej bramki płatniczej – „imoje" będzie bezpoœrednio zintegrowane ze sklepami internetowymi.

Bank argumentuje, że zarówno dla sklepów internetowych, jak i konsumentów ważne jest, że w procesie zakupowym będzie poœredniczyć wiarygodny partner, z wieloletnim doœwiadczeniem w dostarczaniu wysokiej jakoœci usług finansowych (bramka będzie dostępna dla wszystkich, niezależnie od tego czy sš klientami ING). W drugim kwartale roku w ramach bramki imoje zostanie udostępniona również płatnoœć odroczna Twisto - czyli metoda „kup teraz, zapłać póŸniej". Twisto oferuje szybkš i bezpiecznš płatnoœć z krótkoterminowym finansowaniem w okresie 14 dni od dostarczenia towaru, bez dodatkowych opłat. Co ważne, sklep internetowy będzie otrzymywał od razu pełnš kwotę zakupu. Sklepy online korzystajšce z bramki banku majš zwiększyć swój przychód poprzez wyższš konwersję sprzedaży oraz większš œredniš wartoœć koszyka.

ródło: rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL