Banki

BZ WBK: awaria bankowości mobilnej i internetowej

Archiwum
Klienci Banku Zachodniego WBK skarżą się na utrudnienia w funkcjonowaniu bankowości mobilnej i internetowej.

[aktualizacja]

Bank poinformował, że problemy skutkujące wydłużonym czasem lub brakiem możliwości zalogowania się do usług bankowości elektronicznej i mobilnej zostały usunięte. 

Wcześniej klienci nie mogli zalogować się do systemu BZWBK 24, a część z nich miał również problemy z podstawowymi narzędziami dostępnymi w aplikacji.

Problem dotyczy zarówno serwisu dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.

Jeśli komuś udało się jednak zalogować - zarówno do aplikacji mobilnej, jak i do serwisu internetowego BZWBK24 - to nie mógł skorzystać z podstawowych funkcji: sprawdzić historii transakcji czy też dokonać przelewu.

Infolinia banku potwierdzała problemy techniczne, a na stronie internetowej Banku Zachodniego WBK zamieszczono informację o problemach technicznych.

"Z powodów technicznych dostęp do usług BZWBK24 nie jest obecnie możliwy" - czytaliśmy w komunikacie. Trwają prace mające przywrócić funkcjonalność systemów – zapewniał bank.

Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL