GEO Care to aplikacja mobilna, która dzięki wykorzystaniu geolokalizacji pokazuje aktualne położenie pomocy drogowej. Będą jej mogli używać przedsiębiorcy, którzy korzystają z finansowania pojazdów w Idea Leasing. W razie awarii auta lub wypadku należy powiadomić konsultantów poprzez całodobową infolinię Europ Assistance o zdarzeniu. Następnie klienci otrzymują SMS-a z linkiem do mobilnej strony www, umożliwiającej monitorowanie na ekranie smartfona orientacyjnego czasu dojazdu i trasy zmierzającej na miejsce pomocy drogowej.

– Aplikacja GEO Care wykorzystuje technologię GPS do lokalizacji urządzenia na podstawie sygnałów docierających z satelity. Postanowiliśmy wykorzystać nowoczesne technologie do monitorowania rzeczywistego czasu dojazdu pomocy drogowej. Dzięki temu rozwiązaniu klienci na urządzeniu mobilnym mogą na bieżąco sprawdzać status realizacji ich sprawy, a proces obsługi jest znacznie krótszy – mówi Urszula Szwarc, zastępca dyrektora Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

Przy pomocy aplikacji GEO Care realizowanych jest obecnie już ponad 80 proc. spraw klientów Europ Assistance Polska. – W Idea Leasing dostarczamy przedsiębiorcom nie tylko konkurencyjne finansowanie pojazdów, ale także szereg produktów i usług dodatkowych. Dzięki współpracy z naszymi partnerami proponujemy m.in. serwis samochodowy, ubezpieczenie czy assistance. Zależy nam na bezpieczeństwie naszych klientów, którzy nawet w czasie podróży na drugim końcu Europy, w razie niespodziewanych zdarzeń drogowych, mają zagwarantowany najwyższy standard obsługi i szybką pomoc drogową – mówi Grzegorz Dziok, wiceprezes Idea Leasing.

Korzystanie z aplikacji GEO Care jest bezpłatne dla klientów Idea Leasing i dotyczy pakietów Europ Assistance, Truck Assistance na terenie całej Europy.