- Cały czas jest postęp i nie ma jeszcze końca ułatwień, które powinniśmy przygotować dla klientów, często nazywając je innowacyjnymi rozwiązaniami – dodał.
Misiak zaznaczył, że są innowacje, które zmieniają o 180 stopni model biznesowy. - To jest droga, którą banki będą podążać szukając najlepszych praktyk poza tradycyjną bankowością – ocenił.
Przyznał, że bank jest w stanie dostarczyć klientowi możliwość zapłacenia za drobne usługi (np. parkowanie) czy dostęp do e-administracji. - Ubiegły rok był pod tym względem przełomowy. W tej chwili pracujemy nad tożsamością i to będzie kierunek w którym będziemy rozbudowywać ofertę – zdradził.
Misiak zaznaczył, że wszędzie tam, gdzie klient ma potrzebę codzienną pojawia się możliwość dostarczenia mu oferty ze strony banku.
Tłumaczył, że konkurencyjny wyścig pomiędzy bankami opiera się obecnie na jakości oferty. - Wartość, którą dostarczamy jest oceniania parametrami jak cena i dostępność. Kolejnym elementem jest szerokość oferty. Następnym krokiem jest dostarczenie tego w jak najbardziej czytelnym i zrozumiałym dla klienta sposób - wyliczył Misiak.
- Wszystkie elementy ułatwiające konsumentowi sfinansowanie transakcji, to jest to na czym się koncentrujemy – dodał.