Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.12.2015 06:21 Publikacja: 18.12.2015 06:00
Projekt laureatów I nagrody (fragmenty)
Foto: Fotorzepa, Monika Kuc
Na konkurs ogłoszony przez Muzeum i Odział Warszawski SARP zgłoszono 24 prace.
- Idea przebudowy dotyczyła całości muzeum, które składa się sześć kamienic, dwóch od Rynku Starego Miasta i czterech od ulicy Brzozowej – mówi „Rzeczpospolitej" Jarosław Klejnocki, dyrektor Muzeum Literatury. – Między kamienicami jest podwórko, które pozostaje miejscem niewykorzystanym. Z naszego punktu widzenia najważniejszym zadaniem było znalezienie pomysłu na tę przestrzeni. Tak, aby zwiększyła się tam powierzchnia ekspozycyjna, a także dało się pozyskać miejsce dydaktyczno-informacyjne. Niebagatelna jest też kwestia estetyczna, ale w tej sprawie mniej mamy do powiedzenia i czekaliśmy na propozycje architektów. Drugim ważnym zadaniem jest przebudowa wnętrz tych kamienic, gdyż od lat 50. i odbudowy Starego Miasta. nie było w nich remontu. Wnętrza wymagają wymiany wszystkich instalacji, jak i rozwiązania problemu niedostosowania do potrzeb niepełnosprawnych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dzisiejsze przychody organizacji zbiorowego zarządzania w Polsce z tytułu opłaty reprograficznej są najniższe w...
Jesteś dziennikarzem, który pisze o sprawach ważnych dla lokalnych mieszkańców? Umiesz uchwycić piękno Mazowsza...
Daniel Muzyczuk, nowo powołany dyrektor Muzeum Sztuki w Łodzi przedstawia swoje plany i nową odsłonę kolekcji st...
15 lipca 2025 ruszyła kolejna edycja konkursu Dobry Wzór 2025. To najbardziej prestiżowy konkurs wzorniczy w Pol...
„Bill Viola. Wizje czasu” to największa dotąd prezentacja twórczości słynnego amerykańskiego artysty w Polsce. W...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas