Reklama

Zmiana zasad promocji usług adwokatów

Naczelna Rada Adwokacka pracuje nad zmianami w zasadach promocji. Budowanie wizerunku i zdobywanie klientów musi mieć jasne granice.

Aktualizacja: 25.04.2017 19:02 Publikacja: 25.04.2017 18:38

Zmiana zasad promocji usług adwokatów

Foto: Fotolia.com

Informacja o usługach adwokatów ma być szersza i bardziej dostępna, rozpowszechniana np. na portalach społecznościowych. W lipcu Naczelna Rada Adwokacka zajmie się zmianą przepisów o promocji usług prawnych.

– Głównie ze względu na młodych, wkraczających na trudny rynek usług prawnych adwokatów powinniśmy zwiększyć szanse na zaprezentowanie swoich specjalności – mówi Jacek Trela, prezes Naczelnej Rady Adwokackiej. Adwokaci w większości popierają te zmiany.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
Szef opublikował zdjęcie „chorej” pracownicy na weselu. Ekspert: „Nie zastanowił się”
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Podatki
Inspektor pracy zamieni samozatrudnienie na etat - co wtedy z PIT, VAT i ZUS?
Zawody prawnicze
Deregulowanie po kawałku, czyli zmiany w e-licytacjach komorniczych
Sądy i trybunały
Minister Waldemar Żurek nie posłuchał kolegiów. Są kolejne dymisje w sądach
Reklama
Reklama