Kampania „Wybierz mądrze, wybierz Adwokata" prezentowana jest wyłącznie w internecie. Od dnia premiery – czyli od 22 stycznia – obejrzały ją 164 tysiące osób.

W krótkich spotach autorzy położyli nacisk na to, aby pokazać, że pod szyldem kancelarii odszkodowawczych często działają ludzie, którzy nie mają profesjonalnej wiedzy prawniczej, na co dzień wykonujący zawody dalekie od prawniczych, a pobierający wysokie prowizje za swoje usługi. W spotach demaskuje się również sposób pozyskiwania klienta np. nagabywanie chorych w szpitalach, czy rodzin ofiar wypadków, w celu zaproponowania pomocy w uzyskaniu odszkodowania.

- Spoty mają na celu uświadamianie społeczeństwa, że kancelaria odszkodowawcza to nie to samo, co kancelaria adwokacka. Osoby korzystające z tego typu ofert muszą być szczególnie ostrożne, zawierając umowy z firmami odszkodowawczymi. Umowy te są tak sprytnie napisane, że ogromna część odszkodowania wcale nie trafia do poszkodowanego, ale właśnie do firmy odszkodowawczej. Wbrew błędnym przekonaniom, skorzystanie z pomocy adwokata jest wielokrotnie tańsze i bezpieczniejsze od usług oferowanych przez kancelarie odszkodowawcze – tłumaczy adwokat Roman Kusz, współautor akcji.

W ramach akcji przygotowano sześć filmików, które będą kolejno udostępniane w najbliższym czasie.