Biura podróży

Nagroda dla turystycznego bloga „Grecja na żywo"

materiały prasowe
„Grecja na żywo", blog tworzony przez pracowników Grecosa, ponownie w gronie laureat konkursu Power of Content Marketing. Prestiżowe wyróżnienie branży marketingowej zostało przyznane touroperatorowi w kategorii „Portal tematyczny dla klientów"

Nagroda dla www.grecjanazywo.pl jest w tej edycji konkursu jedyną dla firmy z branży turystycznej. Power of Content Marketing Awards (początkowo pod nazwą Szpalty Roku) to   konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jury konkursu tworzą eksperci content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa. Specjaliści oceniają nadsyłane prace i przyznają złote, srebrne i brązowe odznaczenia - podaje rzecznik prasowy Grecosa Adam Górczewski.

Blog „Grecja na żywo" zdobył Brąz w kategorii „Portal tematyczny dla klientów". Jury przyznało też złoto – dla technologicznego LenovoZone. Celem konkursu – według organizatorów Power of Content Marketing  jest „upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich".

„Za bardzo ciekawy projekt, estetyczne i nowoczesne wykonanie oraz zachęcające do podróżowania myślami zdjęcia " - tak brzmiała argumentacja wyróżnienia dla „Grecji na żywo", gdy rok temu blog został nagrodzony dwoma złotami, także w kategorii „Content marketing – turystyka "

Ponowne wyróżnienie, i to w otwartej na różne branże kategorii, potwierdza wysoką ocenę bloga tworzonego przez pasjonatów Grecji - czytamy w komunikacie biura podróży. - "Grecja na żywo" to jedyny tak rozbudowany blog touroperatora dotyczący jednego kraju – tłumaczy dyrektor marketingu w Grecosie Bogna Jaśkowiak. – Tworzymy go siłami zespołu działu marketingu, przy ogromnym wsparciu naszych kolegów. Unikalność bloga budują z zaangażowaniem prawdziwi grekomaniacy: rezydenci, piloci i animatorzy Grecosa, ale też nasi klienci i przyjaciele marki.

– To jeden z kilku naszych kanałów wykorzystanych do kampanii ukazującej styl życia Greków – dodaje manager Grecosa Joanna Ciemny. - Wpisy „Wymarzona podróż poślubna" czy „Mamma mia! – wakacje jak z filmu" sprawiają, że nie tylko klienci Grecosa przed wakacjami w Helladzie czytają i oglądają „Grecję na żywo". Blog informuje i pokazuje zakątki i zwyczaje kraju najczęściej wybieranego przez Polaków na wakacje. Udostępniony do pobrania jest 50 stronicowy e-book z poradami dla osób podróżujących z dziećmi. Miejsce na własne relacje mają też czytelnicy.

Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL