Gotówka odchodzi do lamusa
Coraz większy odsetek transakcji realizowany jest w Polsce za pośrednictwem cyfrowych kanałów płatności.
Cyfrowe benefity coraz popularniejsze
Cyfrowość w sposób naturalny wiąże się z trendami i zwyczajami konsumenckimi, ale też z widoczną potrzebą wolności wyboru i elastycznością. Właśnie dlatego popularnością cieszą się karty na przyjemności – nowa kategoria benefitów pracowniczych, wprowadzona na rynek przez Pluxee Polska.
Wraz z cyfryzacją usług rosną oczekiwania klientów
Polacy doceniają możliwości usług realizowanych online. Cyfryzacja, która przyniosła wiele ułatwień użytkownikom, zarówno w usługach publicznych, jak i w e-commerce, sprawiła, że konsumenci oczekują rozwiązań wygodnych i szybkich. Również w kwestii płatności – komentuje Wojciech Murawski, członek zarządu i dyrektor komercjalizacji Autopay.
Deweloperzy magazynowi inwestują w prąd ze słońca
Rosnące wymogi ESG, redukcja kosztów, zwiększenie niezależności, bezpieczeństwo energetyczne i wsparcie najemców – powodów mocnego angażowania się budowniczych hal logistyczno-przemysłowych w fotowoltaikę jest wiele.
Handel korzysta z innowacji
Kupowanie przez internet wchodzi na nowy poziom. Do gry wkraczają sztuczna inteligencja i inne nowoczesne rozwiązania.
Sprzedawcy pod specjalnym nadzorem
Platformy internetowe jak Allegro, Amazon czy OLX będą musiały informować o sprzedawcach, którzy w ciągu roku wykonali co najmniej 30 transakcji.