Reklama

Marek Piechocki, prezes LPP: Czuję się tak, jakbym odpalał rakietę

O strategii Grupy LPP na lata 2025-2027, ekspansji zagranicznej, planie dla sieci sklepów Sinsay, sukcesji - rozmawiamy z Markiem Piechockim, szefem gdańskiej grupy odzieżowej.

Publikacja: 03.04.2025 11:00

Sklep Sinsay - marki należacej do LPP

Sklep Sinsay - marki należacej do LPP

Foto: materiały prasowe

Zacznijmy tradycyjnie od krótkiego podsumowania 2024 roku. Jaki on był dla waszej grupy? Wyniki za ostatni kwartał wypadły nieco słabiej niż oczekiwali analitycy. Inwestycje były o 100 mln zł niższe od planowanych.

Powiedziałbym, że nie był to rok szczególnie łatwy. Mieliśmy dużo wyzwań. Co do inwestycji, ich lekkie odchylenie od planu to nie jest to istotna sprawa. Mamy do czynienia z przesunięciem części wydatków na kolejny rok.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Sklepy pod ścianą. Musi być taniej
Handel
Polska jedyna zagłosuje przeciwko umowie UE–Mercosur? Jest wstępny termin
Handel
Wielkie odliczanie do szturmu na sklepy
Handel
Donald Trump wprowadza nowe cła na drewno i wyposażenie kuchenne
Handel
Wyniki LPP pod znakiem pożaru i rezerw "na Rosję". Jak zareaguje giełda?
Reklama
Reklama