Politycznie najbardziej na przesunięciu debaty na temat aborcji może stracić Trzecia Droga. A zyskać może PiS. Szymon Hołownia chciał nie wrzucać tematu aborcji do debaty i właśnie go wrzucił – mówi dr Mirosław Oczkoś, specjalista ds. marketingu politycznego.
Politycznie najbardziej może stracić Trzecia Droga, która ma bardzo słabe struktury - mówił dr Mirosław Oczkoś, specjalista ds. marketingu politycznego w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem, komentując spór w koalicji rządzącej dotyczący liberalizacji przepisów aborcyjnych.
To się dzieje na wszystkich etapach przejmowania władzy, ale telewizja jest najbardziej widoczna - mówił w rozmowie z Zuzanną Dąbrowską dr Mirosław Oczkoś specjalista od wizerunku, pytany o gwałtowny przebieg procesu przejmowania TVP przez nowy rząd.
Widzimy próbę sklejenia Wojska Polskiego z jedną partią, czyli PiS-em - mówił dr Mirosław Oczkoś, specjalista od wizerunku, w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem, komentując przebieg defilady z okazji święta Wojska Polskiego.
Zaplecze polityczne PiS-u musi mieć na niego nacisk - mówił dr Mirosław Oczkoś, specjalista ds. wizerunku, w rozmowie z Zuzanną Dąbrowską, odnosząc się do polityki prezydenta Andrzeja Dudy.
W świecie polityki motorem napędowym są także osobiste urazy partyjnych liderów – mówi dr Mirosław Oczkoś, specjalista od wizerunku i marketingu politycznego.
Wydaje się, że inflacja, drożyzna i radzenie sobie z nimi będzie jednym z głównych tematów kampanii wyborczej - mówił dr Mirosław Oczkoś, specjalista ds. wizerunku i marketingu politycznego, w rozmowie z Zuzanną Dąbrowską.