Otwarcie flagowego sklepu firmy z Herzogenaurach odbyło się 1 grudnia. Adres niezwykle prestiżowy: 5th Avenue w Nowym Jorku, tylko kilkaset metrów od Times Square. Kolejka ustawiła się wiele godzin przed pierwszym uchyleniem bram.
Nowy sklep Adidasa, wedle oświadczenia firmy, pozwala kupującym odkryć „unikalne doświadczenie marki", co w praktyce oznacza cztery piętra (włączywszy parter) oraz prawie 4200 metrów kwadratowych powierzchni na ekspozycję i sprzedaż towarów, dużo blasku, świateł i bogactwa.
Niemiecki gigant podkreśla, że to jego największy sklep na świecie i wskazuje na koncentrację firmy na rynku amerykańskim. Adidas twierdzi także, że wybór Nowego Jorku, miasta sportu i mody, jest doskonałym początkiem realizacji programu ataku marketingowego na kluczowe miasta świata.
Nowy sklep zaprojektowany został na podobieństwo niedużego stadionu, inspiracją miały być typowe obiekty amerykańskich liceów. Wejście udaje tunel dla sportowców wychodzących na murawę, schody z drucianą siatką też nawiązują do stadionów szkolnych.
Wysokie galerie dają widok na 5th Avenue, ale też można oglądać wewnątrz mecze na żywo w telewizorach. Jest w sklepie obowiązkowa strefa żywienia, centrum biznesowe, sportowe „szatnie" – do przymiarki odzieży, oraz obszary „bieżni" i „boiska" w celu testowania produktów.