Grupa Producentów Warzyw Primavega, największy producent i importer świeżych, zielonych warzyw liściastych w Polsce, wprowadziła w tym roku nową markę POLE DO POPISU. Marka koncentruje się na pokazaniu niezwykłego świata zielonych warzyw, pełnego smaków i świeżości oraz motywuje do kulinarnych poszukiwań, wprowadzenia do codziennych posiłków różnorodności i plasuje warzywa w kontekście przyjemności i doświadczeń sensorycznych.

Mat. Partnera

Produkty marki POLE DO POPISU dzięki wyrazistym etykietom wyróżniają się na sklepowej półce, a transparentne opakowania odpowiadają na potrzeby konsumentów, którzy chcą mieć pewność, że wybierają najświeższy, a tym samym najsmaczniejszy i najzdrowszy produkt. Na produktach znajdują się też szczegółowe informacje o wartościach odżywczych, co jest przydatne w planowaniu codziennych posiłków zbilansowanych pod kątem witamin i składników mineralnych.

Polacy coraz częściej zwracają uwagę na to, co jedzą i dbają by ich posiłki były nie tylko smaczne, ale też urozmaicone i zdrowe. Rosnącą popularnością cieszą się diety wegetariańska i wegańska, a także fleksitarianizm. Ten trend ma odzwierciedlenie na sklepowych półkach, rynek warzyw i produktów roślinnych rośnie rok do roku, a konsumenci są coraz bardziej otwarci się na nowe smaki i szukają kulinarnych inspiracji. Rośnie ilość osób robiących świadome zakupy i wybierających zdrowe produkty z “czystą etykietą”. Ważne dla konsumentów jest też niemarnowanie żywności, szczególnie jeśli chodzi o produkty o krótkim terminie przydatności, czy tzw. produkty świeże. Badania przeprowadzone przez Grupę Producentów Warzyw Primavega pokazują, że podczas zakupu warzyw kluczowym kryterium wyboru jest świeżość (92% wskazań), którą konsumencie weryfikują poprzez wygląd. Drugim najczęściej wskazywanym kryterium był smak (69%), który wg wśród badanych jest też efektem świeżości.

Mat. Partnera

- Wprowadzając markę POLE DO POPISU postawiliśmy na prekursorskie na polskim rynku podejście w kategorii świeżych warzyw. Skoncentrowaliśmy się na kluczowych dla konsumenta korzyściach: smaku, świeżości i wartościach odżywczych oraz możliwościach wykorzystania świeżych warzyw w codziennych posiłkach. POLE DO POPISU niewątpliwie wyróżnia się już na poziomie półki, dzięki charakterystycznemu designowi etykiet, na których znajduje się nie tylko nazwa produktu, ale też opis smaku i inspiracja kulinarna. Odpowiadamy w ten sposób na potrzeby konsumentów poszukujących sposobów na urozmaicenie swojego menu. - mówi Anna Wood, Head of Marketing, Grupa Producentów Warzyw Primavega i dodaje - Stworzenie marki POLE DO POPISU i proces rozwoju nowych produktów sprzedawanych pod tą marką, to istotny element naszej strategii biznesowej. Tym bardziej jesteśmy dumni, że nasze działania zostały docenione tytułem Dobra Marka 2022 - Odkrycie Roku, która przyznawana jest na podstawie badań mających na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności brandów w poszczególnych kategoriach. Doceniono pozycję rynkową marki POLE DO POPISU, jej progres, jakość oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.

Mat. Partnera

W ofercie marki POLE DO POPISU znajdują się zarówno popularne warzywa takie jak: młody szpinak, szpinak, rukola, roszponka, seler naciowy, sałata lodowa, brokuł, jak również sałata rzymska mini, autorska linia produktów Młode Listki w 3 kompozycjach sałat: Mizuna i Musztardowiec, Roszponka i Tango Rosso oraz Rukola i Lattughinio Rosso, czy nowy produkt - Kapusta Stożkowa Mini.

Materiał Promocyjny