Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej

Najskuteczniejszą drogą dotarcia do potencjalnego klienta jest dzisiaj internet i wyszukiwarki internetowe. By osiągnąć ten cel przedsiębiorcy wykorzystują tzw. linki sponsorowane, będące jedną z najpopularniejszych form reklamy internetowej. Czy zawsze takie działanie jest zgodne z prawem?

Publikacja: 08.07.2021 16:15

Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej

Foto: Adobe Stock

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl - pakiet plus już od 39 zł za pierwszy miesiąc!

Skorzystaj z unikalnej oferty na dostęp do specjalistycznych treści prawnych i ekonomicznych.

Pakiet rp.pl plus to ekskluzywne treści dla profesjonalistów, skorzystaj z:

  • dostępu do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus;
  • Prawnych treści premium, w tym: tygodników Dobra Firma: Podatki i Księgowość, Dobra Administracja, Rzecz o Prawie, Dobra Firma – Rachunkowość, Dobra Firma - Kadry i Płace, Dobra Firma – Biznes („Biznes w czasie Pandemii Covid19”);
  • serwisu Legislacja;
  • serwisu Wskaźniki i Stawki;

Dostęp do treści rp.pl - PAKIET PLUS nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, aplikacji mobilnej i raportów dla prenumeratorów.

Polityka
Już 1,5 miliona euro kar dziennie. „PiS i Z. Ziobro mogą tym bardziej nie ustąpić”
Materiał Promocyjny
ŠKODA ENYAQ iV. Wszechstronny elektryczny SUV dla firm
Advertisement
Nieruchomości
Nie buduj i nie kupuj małych domów z Polskiego Ładu - radzą prawnicy
Sądy i trybunały
Znikną sądy rejonowe, powstaną regionalne
Praca, Emerytury i renty
14. emerytura w listopadzie 2021 roku - dla kogo i w jakiej wysokości
Materiał Promocyjny
Nowe reguły męskiego dress codu
Prawo dla Ciebie
Zmiana czasu z letniego na zimowy jeszcze nie w ten weekend
TEN PIERWSZY RAZ
Lexus NX: Nowy, lepszy, przyciągający wzrok