Abonament za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych w firmie

Firmy muszą regulować abonament za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych. W przeciwnym razie mogą zapłacić kary.

Aktualizacja: 18.12.2016 08:19 Publikacja: 18.12.2016 07:00

Przedsiębiorca nie może się tłumaczyć, że nie ogląda telewizji albo nie słucha radia.

Przedsiębiorca nie może się tłumaczyć, że nie ogląda telewizji albo nie słucha radia.

Foto: Bloomberg, Martin Leissl

Biura, hotele, sklepy – to miejsca, w których na codzień korzysta się z radia czy telewizora. Czy tego właściciel przedsiębiorstwa chce, czy nie, to musi płacić abonament radiowo-telewizyjny.

Obowiązek wnoszenia abonamentu wiąże się również z odbiornikami radiowymi w samochodach służbowych.

Pozostało 93% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Praca, Emerytury i renty
Płaca minimalna jeszcze wyższa. Minister pracy zapowiada rewolucję
Prawo dla Ciebie
Nowe prawo dla dronów: znikają loty "rekreacyjne i sportowe"
Prawo karne
Przeszukanie u posła Mejzy. Policja znalazła nieujawniony gabinet
Sądy i trybunały
Trybunał Konstytucyjny na drodze do naprawy. Pakiet Bodnara oceniają prawnicy
Mundurowi
Kwalifikacja wojskowa 2024. Kobiety i 60-latkowie staną przed komisjami