Audiobranding - system wzmacniania zdolności oddziaływania marki dźwiękiem

Odpowiednia identyfikacja muzyczna może potęgować proces trwałego skojarzania towarów lub usług z konkretnym podmiotem gospodarczym.

Publikacja: 26.09.2019 17:45

Audiobranding - system wzmacniania zdolności oddziaływania marki dźwiękiem

Foto: Adobe Stock

System wzmacniania zdolności oddziaływania marki, poprzez wykorzystywanie elementów dźwiękowych, zwany audiobrandingiem stanowi istotny element strategii marketingowej przedsiębiorstw zamierzających odnieść sukces rynkowy.

Audiobranding

Pozostało 96% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Prawo karne
CBA zatrzymało znanego adwokata. Za rządów PiS reprezentował Polskę
Spadki i darowizny
Poświadczenie nabycia spadku u notariusza: koszty i zalety
Podatki
Składka zdrowotna na ryczałcie bez ograniczeń. Rząd zdradza szczegóły
Ustrój i kompetencje
Kiedy można wyłączyć grunty z produkcji rolnej
Sądy i trybunały
Sejm rozpoczął prace nad reformą TK. Dwie partie chcą odrzucenia projektów