Czy agencja marketingowa może być płatnikiem podatku

Zryczałtowany podatek od nagrody powinien pobrać podmiot, który jest jej właścicielem w momencie przekazania jej uczestnikowi akcji promocyjnej. Nie ma znaczenia kto ostatecznie ponosi ekonomiczny ciężar świadczenia.

Aktualizacja: 05.04.2020 20:19 Publikacja: 05.04.2020 02:00

Czy agencja marketingowa może być płatnikiem podatku

Foto: Adobe Stock

Treść dostępna jest tylko dla subskrybentów pakietu rp.pl plus.

Kup i korzystaj bez ograniczeń z treści rp.pl.

Zyskaj dostęp do rzetelnej wiedzy z zakresu biznesu, finansów oraz prawa. Czytaj profesjonalne dziennikarstwo, jeśli chcesz wiedzieć więcej.
Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie.

Prawo dla Ciebie
Dodatek energetyczny nie dla wszystkich. Pomoc tylko za ogrzewanie węglem
Materiał Promocyjny
Sprawdź najlepsze oferty OC na rynku
ABC Firmy
Radio w samochodzie a abonament rtv. Poczta wyjaśnia kierowcom
Podatki
Koniec ulgi na wynajem mieszkania. Skarbówka zakazuje odliczenia
Materiał Promocyjny
Implementacja dyrektywy Omnibus – nowe reguły w transakcjach z konsumentami
Podatki
Rekordowa podwyżka danin. Podatek od nieruchomości, ciężarówki i psa w 2023 r.
Prawo drogowe
Karta pojazdu nie będzie już potrzebna