Szkolenia z jazdy to promocja. Wizyta w fabryce samochodów jest reprezentacją. Promocję rozliczamy w kosztach, reprezentację nie. Takie są wnioski z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.
Wystąpiła o nią spółka, która jest autoryzowanym dilerem samochodów. Organizuje spotkania dla obecnych oraz potencjalnych klientów. Między innymi całodniowe szkolenia (tzw. Akademia Jazdy) z doskonalenia techniki prowadzenia samochodu. Są na nich prezentowane zalety pojazdów, klientom jest zapewniany transport i poczęstunek.
Czytaj więcej
W czwartek Naczelny Sąd Administracyjny wydał kolejny ważny wyrok dotyczący wywołującego wiele sporów wyłączenia z kosztów podatkowych przy reprezentacji.
Spółka zaprasza też kontrahentów do Niemiec, gdzie jest fabryka samochodów i muzeum marki. Zapoznawani są z procesem produkcyjnym, a także ewolucją stosowanych w pojazdach rozwiązań technicznych.
Diler podkreśla, że podstawowym celem jego działań jest promocja sprzedawanych samochodów. Podczas spotkań z klientami przygotowywane są dla nich spersonalizowane oferty sprzedaży i oferowane specjalne rabaty.