Logo Drake'a pojawi się na koszulkach Barcelony zamiast logo Spotify - serwis streamingowy jest strategicznym partnerem "Dumy Katalonii" od lipca 2022 roku.
Jak czytamy w komunikacie wydanym przez Barcelonę "jedną z głównych idei przyświecających partnerstwu między Barceloną a Spotify jest połączenie futbolu i muzyki, tak aby dotrzeć do nowych publiczności na całym świecie".
"Po raz pierwszy męska drużyna piłkarska wybiegnie na murawę przy okazji niedzielnego Clasico (określenie starć Barcelona - Real Madryt) w koszulkach z logiem artysty" - pisze Barcelona.
Na koszulkach Roberta Lewandowskiego i jego kolegów pojawi się w niedzielę kontur sowy - logo marki Drake'a. W umowie o partnerstwie strategicznym między Barceloną a Spotify zawarto możliwość zastępowania logo serwisy na koszulkach logiem wybranego artysty.
"Tak jak zostało ogłoszone w momencie podpisania porozumienia, taka zmiana na froncie koszulek może zdarzać się częściej" - podkreśla Barcelona.
Drake jest pierwszym w historii Spotify artystą, którego utwory zostały odtworzone ponad 50 mld razy (próg ten przekroczył w styczniu 2021 roku).
Czytaj więcej
Serwisy streamingowe w Polsce miały najwyższy, 27- procentowy udział w rynku odbiorców muzyki.
Raper wydał dotychczas 11 albumów studyjnych - pierwszy w 2010 roku, ostatni, "Certified Lover Boy", w 2021. W karierze uzyskał 47 nominacji do nagrody Grammy i zdobył cztery statuetki - m.in. w kategorii „Najlepszy album rap/hip-hop” za płytę "Take Care" (2013 r.). Przez całą dotychczasową karierę zdobył ponad 275 różnych nagród muzycznych.
Barcelona zagra z Realem Madryt w niedzielę, 16 października. Mecz rozpocznie się o godzinie 16:15 czasu polskiego.