Materiał partnera: Meble Wójcik
Firmy rodzinne odgrywają istotną rolę w gospodarce, są podstawą wielu społeczności lokalnych, ale przede wszystkim wyróżniają się na tle korporacji swoim unikalnym podejściem do prowadzenia biznesu. Tradycja i rodzinne wartości są kluczowe dla polskiego producenta mebli z Elbląga.
Piotr Wójcik: Zgadza się. Jednym z ważnych elementów tego podejścia jest silne powiązanie marki z naszą rodziną. Firma Meble Wójcik funkcjonuje w branży od 1986 roku, kiedy to Leszek Wójcik – z zawodu stolarz – założył swój pierwszy zakład meblowy. Od tego czasu firma rozwinęła się do dużej organizacji, na którą składają się cztery fabryki, zaawansowane centrum dystrybucyjne i społeczność prawie 1400 pracowników. Meble z elbląskich zakładów docierają nie tylko do ponad 300 salonów meblowych w Polsce, ale na ponad
20 rynków całego świata. Jednak to, co wyróżnia firmę Meble Wójcik, to osobiste podejście do marki.
Firmą zarządza już drugie pokolenie Wójcików. W jaki sposób dba pan o kontynuację rodzinnej tradycji?