Materiał powstał we współpracy z Goodvaley

Polscy konsumenci coraz częściej poszukują na sklepowych półkach produktów o wysokiej jakości charakteryzujących się czystą etykietą i lokalnym pochodzeniem. Nie chcą już żywności, która na opakowaniu zawiera skomplikowane informacje i skróty. Na liderach kategorii więc spoczywa odpowiedzialność transparentnej deklaracji na temat pochodzenia i jakościowego sposobu produkcji. Powód jest prosty – konsumenci nie zawsze mają czas na to, żeby studiować etykiety, podejmując decyzję przy półce, ufają markowym liderom, którzy w powszechnej opinii powinni oferować to, co najlepsze i podążać za preferencjami związanymi m.in. z czystą etykietą i dobrym składem. Rzeczywistość jest jednak inna. Dla przykładu, lider na rynku parówek oferuje produkt jak z innej epoki, wypełniony konserwantami i wzmacniaczami smaku.

My w produktach Doliny Dobra nie pozwalamy sobie na takie kompromisy. Jako firma już od lat odpowiadamy na trendy konsumenckie – prośrodowiskowe czy prozdrowotne. Pozostając wierni naszym wartościom, oferujemy produkty, które powstają w sposób zrównoważony. Kontrolujemy każdy etap od pola do stołu, mamy własne uprawy, hodowlę, młyn paszowy, sami wytwarzamy zieloną energię. I przede wszystkim posiadamy własne zakłady przetwórcze, w których powstają produkty Doliny Dobra. Dzięki takiemu podejściu i jakościowemu surowcowi nie musimy wzmacniać smaku parówek, nie dodajemy do nich sztucznych konserwantów czy dodatków.

Wprowadzając na rynek Parówki Dobre, udowadniamy, że konsumenci nie muszą zastanawiać się nad wyborem pomiędzy smakiem, czystym składem a przystępną ceną. Dolina Dobra udowadnia, że parówka może być wartościowym, smacznym elementem posiłku. Rozpoczęliśmy rewolucję na rynku, dzięki której połączenie dobrego smaku i czystej etykiety to hit, a nie mit!

- Artur Węgłowski, dyrektor handlowy Goodvalley, producent marki Dolina Dobra

Materiał powstał we współpracy z Goodvaley