Materiał powstał przy współpracy z PZU

Przy ciągle zmieniającym się rynku ubezpieczeniowym PZU chce jeszcze skuteczniej docierać do klientów w całym kraju, a agentom dać szansę na podwyższenie standardów obsługi i pracę w wygodnych warunkach. Celem ubezpieczyciela jest posiadanie profesjonalnych biur agentów w całej Polsce, oferujących produkty całej Grupy PZU.

Marcin Salata, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży.

Marcin Salata, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży.

materiały prasowe

– Jako największy ubezpieczyciel wyznaczamy kierunki rozwoju branży i dbamy o najwyższe   standardy jakości obsługi naszych klientów. Program rozwoju placówek agencyjnych – Agent 3.0, zwiększa dostępność do naszych agentów. Mamy blisko 1500 biur agentów w całej Polsce. Wysoka jakość obsługi w połączeniu z profesjonalnym otoczeniem biurowym wpływają na zadowolenie klientów. Potwierdzają to otrzymywane wyróżnienia, takie jak „Instytucja Roku” w kategorii „Jakość obsługi w placówce”. PZU posiada też najszerszy wachlarz produktów, z nami można oferować klientom pełną gamę ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych, osobowych, na życie, a także abonamenty zdrowotne – mówi Marcin Salata, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży.

PZU pomaga na starcie w biznesie swoim partnerom oraz zapewnia im największe wsparcie na rynku. Agencje PZU powstają na terenie całej Polski, nie tylko w dużych miastach, ale także w małych miejscowościach. Oferta jest idealna dla przedsiębiorczych osób, które są otwarte w relacjach biznesowych z klientami. To również świetny sposób na połączenie działalności dla osób, które prowadzą już inny biznes, np. nieruchomości, biura podróży, usługi księgowe czy warsztat samochodowy. Dedykowani koordynatorzy pomagają przejść przez cały proces otwarcia biura, będą też wsparciem przy poszukiwaniu odpowiedniego lokalu.

Sebastian Oliszewski, kierownik Zespołu Rozwoju Sieci.

Sebastian Oliszewski, kierownik Zespołu Rozwoju Sieci.

materiały prasowe

– Zero opłat franczyzowych, pełne i bezpłatne wyposażenie placówki w meble i wizualizację, wsparcie menedżerów, specjalne systemy premiowe, silny brand PZU, możliwość sprzedaży produktów z Grupy PZU (PZU Życie, PZU SA, PZU Zdrowie Link4, Alior, Pekao) to tylko niektóre elementy przewagi na rynku franczyzowym. Koszty, które właściciel biura ponosi, dotyczą jedynie czynszu za lokal, wynagrodzenia pracowników i zapewnienia sprzętu biurowego, jak laptop czy drukarka. Organizujemy bezpłatne, profesjonalne szkolenia, przeprowadzamy egzaminy na terenie całej Polski. Oferujemy dogodne terminy i lokalizacje. Możesz dopasować ofertę współpracy do Twoich potrzeb i możliwości, wybierając jeden z trzech modeli biznesowych. Dajemy szansę rozwoju naszym doświadczonym partnerom, a początkującym ułatwiamy start w biznesie. Oferujemy wsparcie na każdym etapie zawodowej drogi. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i do współpracy wszystkich tych, którzy chcieliby rozpocząć swoją karierę w branży ubezpieczeniowej – mówi Sebastian Oliszewski, kierownik Zespołu Rozwoju Sieci.

Otwierając swój biznes pod skrzydłami PZU, możesz też liczyć na wsparcie przy promocji swojego biznesu. Szczególny nacisk firma kładzie na wirtualną obecność agentów w sieci. Każdy agent może mieć własny profesjonalny fanpage na Facebooku, a także stronę internetową, połączoną z wizytówką i mapą Google, dzięki której agenci z biurem mogą łatwo pokierować klientów do swojej placówki.

Marta Żukowska z Zespołu Rozwoju Sieci, odpowiedzialna za obecność agentów wyłącznych w internecie.

Marta Żukowska z Zespołu Rozwoju Sieci, odpowiedzialna za obecność agentów wyłącznych w internecie.

materiały prasowe

– Pomagamy agentom w zakresie marketingu i promocji biznesu. W 2018 r. uruchomiliśmy stronę agentpzu.pl. Dzięki nowej platformie internetowej na bieżąco informujemy o najnowszych wydarzeniach, zamieszczamy tu porady ekspertów i ciekawe wywiady. Opisaliśmy tam dokładnie proces, jak zostać agentem ubezpieczeniowym, a także co zrobić, by otworzyć własne biuro. Uruchomiliśmy wygodną wyszukiwarkę agentów w całej Polsce. Chcemy, aby ta strona była nowoczesna i odpowiadała na potrzeby agentów, dlatego stawiamy na jej ciągły rozwój. Utworzyliśmy kilka tysięcy indywidualnych, profesjonalnych stron internetowych naszym agentom, a także już blisko 400 fanpage’ów na Facebooku. Będziemy wspierać i popularyzować obecność agentów w internecie, zdając sobie sprawę, że jest to bardzo pożądany przez klientów kanał komunikacji – mówi Marta Żukowska z Zespołu Rozwoju Sieci, odpowiedzialna za obecność agentów wyłącznych w internecie.

Więcej informacji o tym, jak zostać agentem ubezpieczeniowym i otworzyć własne biuro, znajduje się na stronie: www.agentpzu.pl w zakładce Franczyza.

Materiał powstał przy współpracy z PZU