Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?

Budowanie trwałych relacji z konsumentami i partnerami to fundament każdej rozwijającej się działalności. Niebagatelną rolę odgrywają tu prezenty firmowe – ich zadaniem jest utwierdzenie odbiorców w przekonaniu, że biznes koncentruje się na indywidualnych potrzebach interesantów. Ma to znaczenie niezależnie od branży, w jakiej funkcjonujesz. Wśród najważniejszych zadań, jakie spełniają gadżety dla klientów, należy wymienić:

stworzenie wśród klientów poczucia przywiązania,

pogłębienie świadomości istnienia Twojej marki – dzięki upominkowi obcują one z firmą na co dzień, co również wpływa na ich lojalność podczas dokonywania przyszłych decyzji zakupowych,

skuteczne reklamowanie usług i produktów – zwłaszcza jeśli prezent jest użyteczny, jego codzienne wykorzystywanie to sposób na promowanie wizerunku Twojego przedsiębiorstwa, działa jako nośnik informacji o nim.

Ponadto akcesoria wykorzystywane podczas targów, konferencji i spotkań wpływają na pozytywny odbiór firmy. Każdy lubi dostawać prezenty i nawet te drobne, symboliczne – wywołują uśmiech. Dlatego coraz więcej biznesmenów inwestuje w reklamowe gadżety, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją i trafiać do szerszego grona klientów.

Pamiętaj, że gratisy to trafny pomysł na prezent dla pracowników. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w tak prosty sposób docenić ich zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków. Z pewnością korzystnie wpłynie to na motywację do dalszej pracy, a osoby, które zatrudniasz, poczują się ważną częścią Twojego przedsiębiorstwa.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze gadżetów firmowych?

Aby upominki firmowe dla klientów faktycznie spełniały powyższe funkcje, nie można pozostawić ich wyboru przypadkowi. Odpowiedni dobór prezentu powinien uwzględniać szereg kryteriów, decydujących o jego jakości. Jakie są cechy dobrego gadżetu reklamowego?

Autopromocja
Ranking Samorządów

Poznaj najlepsze samorządy w Polsce

WEŹ UDZIAŁ

Po pierwsze – przystępność pod względem finansowym dla przedsiębiorstwa, które w nie inwestuje. Jednak niski koszt prezentów nie powinien oznaczać również nikłej jakości. Klienci z pewnością bardziej docenią skromne, lecz solidne akcesoria, jednocześnie odznaczające się użytecznością.

Dobrze, gdy dany przedmiot kojarzy się z działalnością marki, którą ma promować. Najważniejsze, żeby trafiał w potrzeby odbiorcy oraz dawał poczucie otrzymania praktycznego, przydatnego produktu. Dzięki temu klient pozytywnie kojarzy firmę i chętniej do niej wraca. Wzrasta też prawdopodobieństwo, że kolejnym razem wybierze właśnie Twoją ofertę.

Istotna jest także estetyka upominków. Po pierwsze, wzbudza ona pozytywne pierwsze wrażenie, po drugie – sprzyja regularnemu korzystaniu z gadżetu. Zwróć uwagę na stonowane kolory. Są bezpieczniejsze niż krzykliwe, jaskrawe barwy, a ich neutralność sprzyja praktycznemu zastosowaniu akcesoriów reklamowych.

Najpopularniejsze gadżety dla klientów biznesowych

Inwestycja w prezenty firmowe dla klientów powinna być poprzedzona weryfikacją indywidualnych potrzeb i oczekiwań odbiorców. Jedną z grup, do której adresuje się upominki, są klienci biznesowi, partnerzy oraz kontrahenci. To osoby również prowadzące swoje interesy, co należy brać pod uwagę, wybierając gratisy reklamowe. Poznaj więc kilka propozycji dla przedsiębiorców!

Notatniki z długopisem

To zawsze przydatny produkt, który ułatwia zapanowanie nad obowiązkami. Można zapisywać w nim terminy ważnych wydarzeń, pomysły i plany, szkice projektów lub dane kontaktowe współpracowników. Do walorów użytecznych notesów nie trzeba nikogo przekonywać, dlatego są one jednymi z najczęściej wybieranych upominków reklamowych. Co ważne, sprawdzą się niezależnie od branży, w jakiej działa Twój kontrahent.

Zestawy piśmiennicze

Podobnie jak bruliony, wszelkiego rodzaju długopisy, pióra czy ołówki są mile widziane jako gadżety promocyjne. Warto wybierać produkty umieszczone w eleganckich opakowaniach, wyglądają one profesjonalnie i gustownie.

Kalendarze

Decyzja o ich zakupie zapada zazwyczaj w okolicach końca roku. Stanowią wtedy trafne rozwiązanie, ponieważ są praktyczne i istnieje duża szansa, że osoby obdarowane będą z nich korzystać. Do wyboru są modele wiszące w różnych formatach, a także biurkowe. Klienci mogą skorzystać z nich zarówno w domu, jak i w siedzibie swojej firmy.

Zestawy filiżanek do biura

Jeśli planujesz obdarować ważnego kontrahenta, trafnym pomysłem może okazać się prezent w postaci kompletu do serwowania kawy. Można wykorzystać go podczas konferencji i spotkań z klientami, dlatego niewątpliwie jest to również użyteczny upominek.

Warto też rozważyć nowoczesne akcesoria elektroniczne – powerbanki, smartwatche czy słuchawki. Stawiając na nie, dajesz kontrahentom sygnał, że chętnie korzystasz z innowacji. To z kolei dobrze wróży rozwojowi Twojej marki, może więc zachęcać do utrzymywania współpracy.

Jeśli zależy Ci, żeby gadżet reklamowy spełnił swoją funkcję, zastanów się, czego potrzebuje partner biznesowy. Im dłużej trwa Wasza relacja, tym lepiej znasz preferencje danej osoby i łatwiej trafić w jej gust. Jeśli to dopiero początek znajomości, stawiaj na uniwersalne upominki. Niezależnie od tego, co wybierzesz, z pewnością wywołasz pozytywne wrażenie, zaprezentujesz się jako profesjonalista oraz przedsiębiorca dbający o współpracowników.

Upominki firmowe polecane dla klientów indywidualnych

Nieco innymi potrzebami wyróżniają się osoby prywatne korzystające z Twoich usług. I choć artykuły biurowe, takie jak długopisy czy notesy, wydają się uniwersalne i sprawdzą się także w tym przypadku, warto rozważyć również poniższe propozycje, wybierając upominek dla klienta indywidualnego.

Torby

Praktyczne siatki na zakupy z bawełny lub juty to bardzo trwałe akcesoria. Można w nich przenosić ciężkie bagaże bez obaw, że uchwyt urwie się w najmniej odpowiednim momencie. W tej grupie prezentów znajdują się też plecaki oraz nerki sportowe. To popularne prezenty reklamowe, które najlepiej wybierać w neutralnej stylistyce, aby klienci z chęcią z nich korzystali.

Breloki

Dopinane do kluczy, ułatwiają ich znalezienie w torebce lub kieszeni. Dlatego są doceniane przez miłośników funkcjonalnych dodatków. Ich walorem jest to, że są wykorzystywane codziennie, co potęguje efekt reklamowy takich gratisów.

Zapalniczki

Wbrew pozorom sprawdzą się nie tylko dla palaczy. Przydadzą się podczas odpalania świec w warunkach domowych, przy ognisku lub w kuchni.

Parasole

Skuteczna osłona przed deszczem to nie jedyna ich funkcja. Podarunek w tej postaci nawiązuje do ochrony i daje poczucie bezpieczeństwa, a odczucia te ściśle wiążą się z marką, której logo widnieje na materiale,

Ręczniki

To trafne propozycje zwłaszcza w okresie wakacyjnym, gdy klienci masowo odwiedzają plaże i baseny. W takich miejscach ręcznik z nadrukiem zostanie dostrzeżony przez wiele osób.

Decydując się na konkretny produkt, weź pod uwagę porę roku – parasol przyda się zwłaszcza jesienią, ręcznik latem, z kolei siatkę czy breloczek możesz podarować niezależnie od pogody. Im większą liczbę osób chcesz obdarować, tym uniwersalniejsze akcesoria powinieneś wybierać. Inwestycja w nie z pewnością się opłaci, a klienci będą zachwyceni przydatnymi gadżetami, które otrzymają.

Gdzie szukać gadżetów dla klientów?

Niewątpliwie wybór sklepu, w jakim zamówisz upominki firmowe, ma duże znaczenie. Od niego zależy jakość otrzymanych produktów, ich trwałość oraz odporność. Pamiętaj, że właściwości prezentów reklamowych klienci powiążą z Twoją marką, dlatego starannie weryfikuj produkty, w jakie inwestujesz.

Jak wybrać dostawcę akcesoriów promocyjnych? Liczy się przede wszystkim:

solidność proponowanych produktów,

korzystne ceny przy zakupie hurtowych ilości,

zróżnicowana oferta, z której możesz wybrać idealne prezenty,

dostępność opcji wizualizacji przed podjęciem ostatecznej decyzji – dzięki temu widzisz, jakie produkty otrzymasz i nie kupujesz w ciemno,

możliwość personalizacji zamówień – umieszczenie logo Twojej firmy jest kluczowe dla skuteczności celów marketingowych.

Wymagania te spełnia Gratisownia.pl, jeden z czołowych producentów gadżetów reklamowych dla polskiego biznesu. Firma już od ponad 10 lat rozwija ofertę akcesoriów, które sprawdzają się w działaniach promocyjnych skierowanych zarówno do odbiorcy biznesowego jak i indywidualnego. Obszerne spektrum gadżetów poparte jest równie imponującym portfolio znanych marek, które odniosły sukces dzięki promocji przy pomocy artykułów Gratisowni. Twoja firma również może skorzystać na upominkach dla klientów – zaplanuj budżet na gadżety marketingowe i spraw, że Twoja marka będzie kojarzona pozytywnie.

Materiał Promocyjny