"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym wydarzenia
Kongres Public Relations to wydarzenie, podczas którego od lat omawiane są wyniki badań, analiz, prezentowane są liczne przykłady narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych. 23. edycja tego projektu odbyła się w ubiegłym tygodniu pod hasłem „Marka w Przestrzeni Wirtualnej: Interakcja, Dialog, Kryzys". W Kongresie wzięło udział blisko 200 osób, które poszukiwały odpowiedzi na szereg pytań związanych między innymi z komunikowaniem w sieci.
Zgromadzeni podczas Kongresu eksperci przedstawiali rozwiązania oraz dyskutowali na temat tego, jak z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi skutecznie wykreować silną i wiarygodną markę, wokół której gromadzi się zaangażowana społeczność. Nie zabrakło oczywiście tematu sztucznej inteligencji, wyzwań nowoczesnej komunikacji i budowania zasięgów w mediach społecznościowych, prognoz kryzysowych na 2024 rok czy sposobów radzenia sobie z internetowym hejtem.
– W obliczu dynamicznych zmian i rozwoju nowoczesnych technologii, budowanie wiarygodności marki stało się nie tylko wyzwaniem, ale również kluczowym elementem przetrwania na rynku. To, co wydaje się być ważne, to zrozumienie, że marka współcześnie to przede wszystkim relacje i zaufanie, jakie budujemy z naszą społecznością – podkreśla Aida Bella, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznik Prasowy Totalizatora Sportowego, który po raz kolejny został Partnerem Strategicznym Kongresu.
Pokolenie Z i próba jego zrozumienia w procesie komunikowania