Materiał powstał we współpracy z Samsung

Pod koniec 2022 roku w naszym kraju było blisko 2,6 mln aktywnych telewizorów Samsung Smart TV, które już przed siedmioma laty zdominowały ofertę producenta, stały się rynkowym standardem i hitem sprzedaży.

– „Smart TV to olbrzymie możliwości wyboru tego, co chcemy oglądać i co nas interesuje oraz dostosowanie telewizora do naszych potrzeb. Spodziewamy się, że w 2023 roku przekroczymy granicę 3 milionów naszych telewizorów Smart TV podłączonych do Internetu" – komentuje Grzegorz Stanisz, dyrektor sprzedaży i marketingu działu RTV w firmie Samsung Electronics Polska.

Graj w chmurze

Samsung Smart TV, dzięki najpopularniejszym kanałom telewizyjnym dostępnym za pomocą aplikacji poszerza skalę dostępu do atrakcyjnej oferty programów informacyjnych, filmów, seriali i rozrywki. Prawdziwym przełomem w jego użytkowaniu jest jednak możliwość wykorzystania zasobów internetu w telewizorze do zarządzania inteligentnym domem, do pracy i relaksującego spędzania wolnego czasu.

Samsung systematycznie zwiększa liczbę dostępnych aplikacji w różnych kategoriach, wśród których coraz popularniejsza staje się oferta gamingowa i możliwość grania w chmurze. Na telewizorach Samsung Smart TV jest już dostępna m.in. aplikacja Xbox, która umożliwia grę bez konsoli, wystarczy subskrypcja i kompatybilny kontroler. Kolejna nowość to aplikacja Twitch, która wykorzystywana jest do transmisji na żywo gier czy wydarzeń e-sportowych.

Co to jest Smart TV

Na czym polega sekret działania Smart TV? To telewizor z internetem podłączony często także do domowej sieci wifi i mogący współpracować z wieloma domowymi sprzętami, zarówno urządzeniami audio, AGD czy różnego rodzaju czujnikami, jak i z telefonem komórkowym. Dzięki temu staje się sercem każdej domowej aktywności – od pracy, przez odpoczynek przy produkcji filmowej, do zapewnienia atrakcyjnej oprawy muzycznej domówek czy romantycznego wieczoru.

Samsung Smart TV oparty jest o system TIZEN, który firma rozwija od 2015 roku. Dzięki niemu osiągnięto dużą łatwość obsługi i nawigacji. System zapewnia także indywidualizację usług, dzięki szerokim możliwościom jego dostosowania do osobistych wymagań i potrzeb użytkownika. Stworzenie własnej unikalnej „ramówki" programów telewizyjnych i filmów nigdy jeszcze nie było tak proste. Nowoczesny, intuicyjny w obsłudze system TIZEN gwarantuje stabilność i wysoką jakość aplikacji, które są na bieżąco optymalizowane i podlegają certyfikacji.

Platforma Samsung Smart TV jest przy tym ciągle rozbudowywana i unowocześniana. Dziś oferuje prawie 500 aplikacji, w tym prawie 200 polskojęzycznych a wśród nich wszystkie najważniejsze aplikacje VOD, gry w chmurze, muzyczne i informacyjne. Nie brakuje też aplikacji rozrywkowych, takich jak TikTok, Netflix, Prime Video, Player.pl, CANAL+, Polsat Box Go, Disney+ czy HBO Max, a ostatnio dołączył do nich SkyShowtime.

Atrakcyjna oferta sprawia, że systematycznie rośnie popularność dużych telewizorów o przekątnej 65 cali i większych. Alikacje Smart TV to największe kino na świecie, zapewniające żywe emocje i doskonałą jakość obrazu.

Funkcje bardzo smart

Dzięki zaawansowanym funkcjom Samsung Smart TV w telewizorze dużo łatwiej jest rozwiązywać profesjonalne wyzwania. Do telewizora można podłączyć wszystkie własne urządzenia, by prowadzić rozmowy wideo na dużym ekranie, przesyłać pliki z telefonu, a nawet łączyć się z domu z komputerem w firmie, by pracować efektywniej. Można także korzystać z nowoczesnych narzędzi do pracy zdalnej, takich jak Google Meet w Smart TV i używać aparatu smartfona jako kamery internetowej, by widzieć lepiej na dużym ekranie spotkanie czy konferencję.

Telewizor Samsung Smart TV to największy ekran w domu, prawdziwa domowa instytucja – dostępna i przyjazna dla wszystkich pokoleń. To rozrywka, praca, galeria zdjęć, większy ekran dla smartfona i chyba największe kino na świecie, które mamy u siebie w domu. To wszystko w intuicyjnym, szybkim menu w którym aplikacje możemy porządkować według własnych preferencji. Dlatego od 17 lat to właśnie Samsung według firmy badawczej Omdia cieszy się największą popularnością na świecie wśród nabywców.

Materiał powstał we współpracy z Samsung