"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym inicjatywy ALL4Kids
Prosta formuła opierająca się na zaangażowaniu jak największej liczby osób do wspólnego działania w szczytnym celu, przynosi coraz większe efekty i przyciąga coraz większe zainteresowanie.
Świadomość społecznej odpowiedzialności biznesu zwiększa się z roku na rok. Wiele firm włączą w swoją strategię zarządzania interes społeczny oraz ekologiczny, a także dbanie o relacje wśród pracowników. Skoro, więc firmy wyznają te same wartości i wyznaczają podobne cele, dlaczego nie połączyć ich sił, co przyniesie większy efekt? To pytanie zadała sobie w 2020 r. firma Rothschild & Co, która w rezultacie stworzyła i koordynuje platformę ALL4Kids.
Projekt zakłada organizację inicjatyw charytatywnych, których głównym celem jest wyrównywanie szans młodych pokoleń, dzieci i młodzieży, a także wspieranie walki ze zmianami klimatycznymi. Platforma ALL4Kids umożliwia przystąpienie do inicjatywy każdej firmie, dla której te cele są bliskie i która dostrzega ogromny potencjał łączenia sił w obszarze dobroczynności. Jak mówi Jacek Chwedoruk, prezes warszawskiego biura Rothschild & Co, istotny jest efekt mnożnika: „Samodzielnie jesteśmy w stanie przeznaczyć istotne, ale jednak ograniczone środki na cele charytatywne i klimatyczne. Zapraszając partnerów do platformy ALL4Kids możemy je pomnożyć kilkadziesiąt razy!".
ALL4Kids dotąd przeprowadziło z sukcesem 5 akcji charytatywnych, w trakcie których dzięki wspólnemu zaangażowaniu firm partnerskich i ich pracowników w sumie udało się zrealizować cele za kwotę prawie miliona złotych. Właśnie teraz, w ramach ALL4Kids trwa kolejna, bo już III edycja flagowej inicjatywy – Charity Race 2023.