Bez monopolu w reklamie

Ochroną nie jest objęty sam pomysł, a jedynie twórcze jego wyobrażenie.

Publikacja: 11.04.2023 11:26

Bez monopolu w reklamie

Foto: Adobe Stock

Pamiętacie, jak mocno bujało na falach „łódką Bols”? Albo gdy przekonywano nas w reklamie piwa, że „Baśka wcale nie miała fajnego biustu”? A może tę reklamę, w której znany aktor promował pewną rozgłośnię radiową, wykrzykując nagle „Ciemność, widzę ciemność”? Albo w końcu tę, w której inna rozgłośnia radiowa wykorzystała w swojej reklamie modela łudząco podobnego do światowej sławy muzyka Lennego Kravitza?

Pozostało 93% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Zamów w promocji 99 zł za pierwszy miesiąc, każdy kolejny w cenie 199 zł

Korzystaj z nieograniczonego dostępu m.in. do artykułów, raportów prawnych i ekonomicznych, specjalistycznych rankingów a także weekendowego wydania „Plus Minus”.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Konsumenci
Jest nowy wyrok TSUE w polskiej sprawie. Upraszcza procesy frankowiczów
Materiał Promocyjny
Zwinny, wyrazisty i dynamiczny. SUV, który bryluje na europejskich salonach
Prawo karne
Marian Banaś składa doniesienie do prokuratury na Elżbietę Witek
Prawo dla Ciebie
Od dzisiaj możemy obniżyć rachunek za prąd. Trzeba spełnić jeden warunek
Prawo karne
Jest wyrok Sądu Najwyższego ws. symulacji zabójstwa abp. Jędraszewskiego
Materiał Promocyjny
THE FUTURE OF FINANCE
Praca, Emerytury i renty
Ogłoszono listę 10 najbogatszych emerytów w Polsce
Materiał Promocyjny
Nowe finansowanie dla transportu miejskiego w Polsce Wschodniej