Na przestrzeni ostatnich trzech lat jesteśmy świadkami przyspieszonej cyfryzacji szeroko pojętego biznesu. Pandemia, a następnie kryzys wywołany wojną za wschodnią granicą spowodowały zintensyfikowanie działań przedsiębiorstw mających na celu przeniesienie procesów do świata cyfrowego. Na pierwszy ogień niejako naturalnie poszła praca zdalna. Z czasem potencjał digitalizacyjny zaczęto przypisywać znacznie większej liczbie obszarów, jak np. obieg dokumentacji, podpisywanie umów czy też – w przypadku podmiotów działających w sektorach objętych wymogami regulacyjnymi – onboarding klientów.
Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!
Zamów w promocji 99 zł za pierwszy miesiąc, każdy kolejny w cenie 199 zł
Korzystaj z nieograniczonego dostępu m.in. do artykułów, raportów prawnych i ekonomicznych, specjalistycznych rankingów a także weekendowego wydania „Plus Minus”.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.